TBI Bank, creditorul phygital cu cea mai rapidă creștere din regiunea Europei de Sud-Est, se aliază cu platforma de comerț electronic Gomag pentru a oferi o soluție digitală integrată retailerilor offline și online.
Prin acest parteneriat, toți comercianții, fie că este vorba de produse electronice, fashion, mobilă, produse pentru casă, servicii sau articole sportive, își pot consolida prezența în mediul digital, prin intermediul website-ului propriu care să susțină creșterea vânzărilor, cu ajutorul platformei de eCommerce oferită de Gomag. În același timp, clienții business ai Gomag, împreună cu toți comercianții care vor deschide în viitor magazine online prin intermediul platformei de comerț electronic, vor beneficia de soluția inovatoare TBIPay.
Cu soluția de plată TBIPay, comercianții își pot crește vânzările oferind clienților posibilitatea să cumpere pe loc ceea ce își doresc și să plătească mai târziu, într-un proces simplu și convenabil, fără documente suplimentare și fără drumuri la bancă, plătind ulterior în rate adaptate la propriul buget. În plus, cu Gomag, comercianții își pot consolida activitatea de comerț electronic și prezența digitală prin intermediul unui magazin online care permite achiziții rapide, recomandări de produse și metode de fidelizare a clienților.
„TBIPay este o soluție de plată care s-a dovedit eficientă pentru mii de comercianți din toate industriile, care și-au crescut astfel vânzările și au îmbunătățit experiența de cumpărare oferită clienților. Procesul este simplu și extrem de rapid atât pentru comercianți, cât și pentru clienți, finanțând achiziția în câteva minute și transformând pe loc vizitatorii în clienți. Parteneriatul cu Gomag va oferi retailerilor, indiferent de mărime și cifră de afaceri, acces la serviciile similare celor de care se bucură mărcile globale de retail”, a spus Ionut Sabadac, Head of Merchant Solutions la TBI.
Soluțiile integrate Gomag și TBIPay vor ajuta comercianții existenți și noi să își consolideze prezența digitală pentru a răspunde mai bine nevoilor clienților și pot avea o contribuție semnificativă la creșterea vânzărilor în mediul fizic, dar și digital, prin extinderea bazei de clienți și creșterea valorii medii a coșului de cumpărături.
“Românii fac cumpărături online din diverse motive și sunt din ce în ce mai încrezători în deciziile lor. Dar întrebarea constantă pe care o are orice comerciant este cum să convingă clienții să aleagă magazinul lor? Prin parteneriatul cu TBI, suntem încrezători că retailerii din platforma Gomag pot oferi motive bune clienților să cumpere din magazinul lor online, ușor și fără griji. Și partea cea mai bună este că, în acest fel, își pot încuraja clienții să cumpere mai mult, să crească valoarea medie a unei achiziții și, prin urmare, să își crească profiturile”, spune Cosmin Daraban, CEO Gomag.