Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Telekom Romania inaugurează la Brăila cel de-al şaselea centru de servicii externalizate de tip call center
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Telekom Romania inaugurează la Brăila cel de-al şaselea centru de servicii externalizate de tip call center

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 11 octombrie 2018
Distribuie

Telekom Romania anunţă deschiderea la Brăila a unui centru de servicii externalizate de tip call center dedicat companiilor care au nevoie de astfel de servicii şi care preferă să se bazeze pe un furnizor profesionist şi cu experienţă în domeniu pentru această activitate importantă în multe domenii.

În noul sediu din Brăila Telekom Romania oferă pentru clienţii companii o gamă largă de servicii de contact center, ce includ vânzări și telemarketing, servicii de back office, customer service şi retenţie clienţi.

„Serviciile de call center sunt esențiale pentru companiile care au nevoie să ofere suport de orice fel clienților lor. Telekom furnizează clienţilor care aleg să-şi externalizeze aceste servicii o soluţie completă şi perfect adaptabilă nevoilor specifice ale fiecărei companii. Externalizarea acestor servicii oferă companiilor o serie de avantaje precum optimizarea costurilor, evitarea investiției în echipamente, parteneriatul cu un furnizor cu expertiză în domeniu, disponibilitate imediată şi flexibilitate operaţională. Expertiza în ceea ce privește serviciile de call center este apanajul Telekom, prin prisma serviciilor pe care le oferim propriilor noştri clienţi, ceea ce ne-a poziţionat extrem de favorabil pentru a extinde acest tip de servicii şi a le oferi şi altor companii”, a declarat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

Sediul de la Brăila este al şaselea centru în care Telekom Romania furnizează servicii de tip call center externalizate, compania operând alte cinci astfel de centre în patru oraşe: trei centre în Bucureşti şi câte unul în Bacău şi Craiova, cu un total de peste 500 de angajaţi.

“Brăila, ca şi celelalte oraşe în care desfăşurăm astfel de activităţi, este un centru universitar cu tradiţie, care ne-a permis să recrutăm forţa de muncă de care avem nevoie, cu un nivel de educaţie superior. Din acest punct de vedere am considerat Brăila ca fiind un oraş cu potenţial, dincolo de nevoile de început”, a adăugat Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial, Segment Business, Telekom Romania.

Portofoliul de clienți de servicii externalizate de call center ai Telekom Romania include companii din cele mai diverse industrii, banking, energie, aviaţie, retail – din România, dar și din alte ţări precum Austria.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Imobiliarium, Dezvoltatorii imobiliari vor oferi in aceasta toamna cea mai bogata paleta de beneficii din ultimii ani 15% dintre romani cumpara imobile in scop investitional
Articolul următor Statul român irosește 40% din potențialul economic al tinerei generații
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Cum ne protejăm economiile în contextul crizei fiscale din România
Finanțe și Bănci
Claudiu Bodea preia conducerea ADP România (Automatic Data Processing) în calitate de General Manager
Companii
Cum depășesc românii presiunea financiară a sezonului nunților
Actualitate Finanțe și Bănci

RSS Știri Fotbal

  • Steaua peste FC FCSB! Cum s-au clasat cele două cluburi în topul academiilor de fotbal
  • Spectacol total în primul amical al Stelei din această vară! S-au marcat șapte goluri!
  • Cinci dintr-o lovitură! Steaua a transferat doi spanioli și trei români
  • Homawoo pleacă liber de contract de la Dinamo la noul club al lui Rednic
  • Vis frânt în Giulești. „Tricolorii” mici se opresc în fața unei Olande impecabile!

Citește și

Companii

Un client Genius activ în eMAG, Tazz, Fashion Days și Freshful plasează 15 comenzi pe lună

4 minute
Companii

CNIPMMR a premiat 150 de companii

4 minute
Companii

Pink Post a livrat cele mai multe trimiteri din rândul operatorilor privați de servicii poștale în 2019

4 minute
Companii

Consiliul Concurenței a autorizat preluarea unor active deținute de Xerox de către Antalis

1 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?