China Media Group (CMG) a lansat sâmbătă tema și logo-ul oficial al Galei Sărbătorii Primăverii 2024.
Tema Galei Sărbătorii Primăverii 2024 este „龙行龘龘,欣欣家国”, care înseamnă că „Dragonii zboară înalt, oamenii şi ţara au prosperitate”.
Logo-ul Galei Sărbătorii Primăverii 2024 folosește caracterul chinezesc „龘”, care descrie „zborul dragonului” şi este o metaforă a prosperităţii poporului chinez, având dragonul drept simbol spiritual de-a lungul mileniilor.
Inspirat din stilul vechi de scriere chinezesc, designul logo-ului este solemn, echilibrat, vertical și simetric, evidențiind o atmosferă culturală grandioasă și viguroasă.
Fiind cea mai vizionată emisiune de televiziune din lume, Gala Sărbătorii Primăverii găzduită de CMG este o parte importantă a celebrării Anului Nou Chinezesc începând din 1983.
Gala Sărbătorii Primăverii 2024 va fi difuzată la data de 9 Februarie 2024, în ajunul Anului Dragonului.
Articol realizat de Radio China Internațional și CCTV