De câte ori ai căutat strategii sau tactici inedite prin care prezența ta în online să atingă potențialul maxim? Dacă ai un magazine online și vrei să-ți optimizezi autoritatea dar și să rămâi în poziții de top când vine vorba de căutări organice, este esențial să adopți o serie de practici în tendințe pentru maximizarea campaniilor de publicitate online.
Iată 5 acțiuni care facilitează promovarea produselor tale și te vor ajuta să domini rezultatele Google:
1. Personalizează strategiile de re-marketing
Practici deja re-targetingul? Chiar dacă ai o listă cu potențiali clienți care și-au abandonat coșul de cumpărături și folosești această listă pentru a le trimite reclame cu diferite oferte, pentru a spori vânzările online este necesar să personalizezi strategia de re-marketing. De exemplu, poți redirecționa un public personalizat de pe social media ținând cont de analizarea web care poate selecta clienții care au abandonat coșul sau care au verificat un anumit produs pe care ulterior l-au abandonat.
2. Maximizează performanța campaniilor online
În contextul în care concurența este tot mai acerbă, iar clienții din ce în ce mai pretențioși, optimizarea campaniilor online și găsirea de soluții creative este crucială pentru a genera rezultatele dorite. Dacă vrei să crești considerabil numărul de comenzi online este esențial să apelezi la tehnologii avansate. Tehnologia Truda facilitează promovarea produselor performante într-un mod smart. Bazată pe machine learning, Truda maximizează performanța de PMax campaigns și îți permite să-ți promovezi produsele performante pe Youtube, Display, Discovery, Gmail, Search și Maps, cu costuri reduse de advertising.
3. Revizuiește scorul de calitate al cuvintelor cheie din homepage
Cuvintele cheie joacă un rol crucial în campaniile de publicitate online. Revizuiește constant calitatea homepage-ului, folosește titluri concise și convingătoare, texte cu CTA care generează acțiune și conversie. Conținutul relevant, încărcarea rapidă și navigarea ușoară sunt câțiva pași importanți de care trebuie să ții cont dacă vrei ca anunțurile tale să nu se deterioreze și să ajungă la publicul tău țintă.
4. Optimizează SEO on-page
Dacă pagina către care este direcționat utilizatorul nu este optimizată SEO, textele sau anunțurile tale nu vor genera conversii. Elimină cuvintele cheie cu calitate scăzută, acordă atenție designului vizual, titlurilor, meta descrierilor și conținutului creativ iar ratele de conversie se vor îmbunătăți considerabil.
5. Întărește poziția companiei prin Inbound Marketing
Spre deosebire de metodele și tehnicile tradiționale, inbound marketingul fidelizează potențialii clienți datorită strategiei care descompune canalul de conversie în etape menite să sprijine clienții în procesul lor de decizie și achiziție. Pe lângă faptul că este o strategie eficientă de atragere și păstrarea clienților, integrarea strategiei de inbound marketing demonstrează creșteri semnificative în atragerea de lead-uri.
Este dificil să găsești o formula magică care să-ți garanteze succesul? Ține cont de cele de mai sus și dezvoltă strategii digitale eficiente care să-ți genereze rezultate și vânzări pe măsură.