Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: TTG Travel Experience – Italia: Primul târg din această toamnă, la care România este prezentă cu stand național
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Turism

TTG Travel Experience – Italia: Primul târg din această toamnă, la care România este prezentă cu stand național

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 9 octombrie 2025
Distribuie

România își prezintă oferta turistică la cea mai importantă manifestare expozițională dedicată profesioniștilor de profil din Italia – târgul internațional de turism TTG Travel Experience, care are loc în perioada 8–10 octombrie, la Rimini.

Ministerul Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului participă la eveniment alături de 15 co-expozanți, reprezentanți ai touroperatorilor specializați pe segmentul de incoming, precum și ai autorităților locale.

Standul României – cu o suprafață de 102 m², amenajat sub formă de insulă cu patru laturi deschise – pune în valoare frumusețea și diversitatea destinației. Sub mesajul brandului turistic „Esplorate i giardini dei Carpazi”, standul include un video wall de 6 m² și ecrane TV care rulează permanent filme de promovare.

Pe durata târgului, în zona dedicată prezentărilor, co-expozanții își vor expune ofertele turistice, de la circuite culturale și sejururi în natură, la city breakuri și turism balnear. Totodată, reprezentanți ai Consulatului General al României la Bologna au vizitat standul țării noastre, pentru a susține demersurile de promovare a destinației România pe piața italiană.

România își întâmpină vizitatorii, la stand, cu produse tradiționale și arome rafinate, precum pastramă de vită, delicii cu trufe, vinuri și băuturi locale, pregătite de organizatorii Festivalului Trufelor din Bucovina.

„Italia este una dintre piețele unde România a reușit să câștige încrederea și curiozitatea turiștilor. Odată ajunși în țara noastră, italienii descoperă o destinație diversă, autentică și plină de surprize, iar acest lucru îi determină să revină și să exploreze zone noi, dincolo de primele experiențe”, a declarat Mihaela Miheț, reprezentant al Ministerului Economiei, Digitalizării, Antreprenoriatului și Turismului.

În acțiunile de promovare, România se adresează, astfel, unui public italian tot mai interesat de experiențe autentice, gastronomie locală și turism de calitate la prețuri accesibile. De altfel, Italia rămâne una dintre principalele piețe sursă pentru țara noastră, cu un potențial semnificativ de creștere.

Participarea României la TTG Travel Experience are ca obiectiv consolidarea imaginii țării ca destinație turistică atractivă și stimularea interesului touroperatorilor și agențiilor de turism italiene pentru colaborări cu parteneri români.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Piața de consultanță în management din România ar putea crește cu aproximativ 7% anual în următorul deceniu
Articolul următor ”Tinerii în centrul democrației” – tema ediției 2025 a Galei Tineretului din România
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Energia electrică a statului se scumpește din nou, încet-încet. Nuclearelectrica a sărit pragul de 600 lei/Mwh
Energie
Spărgătorul de nuci, Callas – Oana Pellea, Don Giovanni și Povestirile lui Hoffmann, în a doua parte a lunii noiembrie pe scena Operei Naționale București
Cultură și Educație
G7 cere un armistiţiu „de urgenţă” în Ucraina după ce negocierile în acest sens sunt într-un punct mort
Extern

RSS Știri Financiare

  • PENNY continuă extinderea rețelei și deschide trei magazine noi în mediul rural
  • Aproape 170.000 mp de birouri vor fi livrați în următorii doi ani în București
  • Full Season deschide primul birou din București în Globalworth BOC
  • Corinthia Grand Hotel du Boulevard deschide sezonul sărbătorilor de iarnă

Citește și

Turism

România este prezentă și în acest an pe harta mondială „Blue Flag”!

3 minute
Turism

Litoralul românesc a primit peste 50.000 de turiști de 1 Mai

2 minute
tineri excursie
Turism

5 sfaturi pentru a organiza o plecare în grup (indiferent de destinație)

5 minute
Turism

FPTR lansează ediția 46 a programului Litoralul pentru Toți: vacanțe de la 44 lei/noapte

7 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?