Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Volkswagen lansează un magazin propriu într-un mall, o premieră pentru piața auto din România
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Volkswagen lansează un magazin propriu într-un mall, o premieră pentru piața auto din România

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 4 noiembrie 2018
Distribuie

Volkswagen inaugurează primul concept store auto din România, la parterul mall-ului Plaza România din București. Vizitatorii centrului comercial vor avea parte de o experiență unică interactivă în noul magazin, care este dotat la cele mai înalte standarde tehnologice. În spațiul de 115 metri pătrați este expus noul Volkswagen Touareg, iar clienții au acces la o zonă digitală, zone de accesorii sau de realitate virtuală.

„Volkswagen concept store este răspunsul nostru la schimbările ireversibile din industria auto, dar și de mentalitate a clienților. Am ales să aducem experiența Volkswagen mai aproape de iubitorii mărcii într-un format nou, care completează locațiile tradiționale și deschide drumul spre o audiență extinsă”,

declară Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.

La nivel internațional Volkswagen a lansat recent două magazine de acest tip într-un mall din Birmingham și într-un centru de cumpărături stradal din Varșovia.

„Suntem onorați să fim primul mall din România care are în incintă un Concept Store Volkswagen. Această deschidere confirmă intenția Anchor Group de a oferi clienților noștri cel mai bun mix de branduri, precum și faptul că o astfel de inovație reprezintă o prioritate pentru noi”, a declarat  Affan Yildirim, General Manager and Board Member of Anchor Group și Board Member of MallDova.

Spațiul magazinului a fost amenajat în așa fel încât să simplifice la maximum procesul de cumpărare al unei masini. Echipa de designeri a reușit să creeze o amenajare unică de lifestyle, unde clienții pot intra în universul mărcii. Aici clienții vor putea să se documenteze, să testeze, să primească oferte inițiale și chiar să comande noi modele de mașini, piese de schimb, accesorii sau echipamente promoționale oficiale.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Brexit: Patronii britanici cer un nou referendum. Previziuni extrem de sumbre referitoare la efectele plecării Regatului Unit din UE
Articolul următor HORNBACH retrăiește istoria Marii Uniri alături de clienții săi
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Johnson&Johnson, obligată să plătească 40 de milioane $ despăgubiri la două femei care au spus că pudra de talc le-a cauzat cancer ovarian
Extern
UGIR – invitat la ședința Comisiei de dialog social din cadrul Instituției Prefectului, Județul Maramureș
Actualitate
Donald Trump, dat în judecată pentru că a demolat o aripă a Casei Albe ca să construiască o sală de bal
Extern

RSS Știri Financiare

  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta
  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România

Citește și

Companii

Decizia luată de OMV Petrom după adoptarea Legii offshore: Compania amână decizia de investiție în extracţia gazelor din Marea Neagră

2 minute
lucrator
Companii

De ce sunt vitale serviciile de protecţie a muncii într-o fabrică

4 minute
Companii

Companiile germane oferă termene de plată mai scurte

5 minute

Cum alegi o firmă de contabilitate din Bucuresti?

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?