Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Volkswagen lansează un magazin propriu într-un mall, o premieră pentru piața auto din România
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Volkswagen lansează un magazin propriu într-un mall, o premieră pentru piața auto din România

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 4 noiembrie 2018
Distribuie

Volkswagen inaugurează primul concept store auto din România, la parterul mall-ului Plaza România din București. Vizitatorii centrului comercial vor avea parte de o experiență unică interactivă în noul magazin, care este dotat la cele mai înalte standarde tehnologice. În spațiul de 115 metri pătrați este expus noul Volkswagen Touareg, iar clienții au acces la o zonă digitală, zone de accesorii sau de realitate virtuală.

„Volkswagen concept store este răspunsul nostru la schimbările ireversibile din industria auto, dar și de mentalitate a clienților. Am ales să aducem experiența Volkswagen mai aproape de iubitorii mărcii într-un format nou, care completează locațiile tradiționale și deschide drumul spre o audiență extinsă”,

declară Bogdan Florea, Brand Manager Volkswagen.

La nivel internațional Volkswagen a lansat recent două magazine de acest tip într-un mall din Birmingham și într-un centru de cumpărături stradal din Varșovia.

„Suntem onorați să fim primul mall din România care are în incintă un Concept Store Volkswagen. Această deschidere confirmă intenția Anchor Group de a oferi clienților noștri cel mai bun mix de branduri, precum și faptul că o astfel de inovație reprezintă o prioritate pentru noi”, a declarat  Affan Yildirim, General Manager and Board Member of Anchor Group și Board Member of MallDova.

Spațiul magazinului a fost amenajat în așa fel încât să simplifice la maximum procesul de cumpărare al unei masini. Echipa de designeri a reușit să creeze o amenajare unică de lifestyle, unde clienții pot intra în universul mărcii. Aici clienții vor putea să se documenteze, să testeze, să primească oferte inițiale și chiar să comande noi modele de mașini, piese de schimb, accesorii sau echipamente promoționale oficiale.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Brexit: Patronii britanici cer un nou referendum. Previziuni extrem de sumbre referitoare la efectele plecării Regatului Unit din UE
Articolul următor HORNBACH retrăiește istoria Marii Uniri alături de clienții săi
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

România și SUA, 145 de ani de relații diplomatice
Actualitate Featured
Iranul ameninţă că va ataca bazele oricărei ţări care apără Israelul
Extern
Iranul a lansat al patrulea val de rachete asupra Israelului
Extern

RSS Știri Fotbal

  • Prea mici pentru Austria! Fără voință, naționala s-a făcut de râs la Viena
  • Steaua București deține tot palmaresul! Fotbal Club FCSB nu are istorie!
  • Metaloglobus face istorie: Promovare dramatică în Superliga după un retur eroic cu Poli Iași!
  • VIDEO | Ce salarii au sportivii de la secția de fotbal a Stelei
  • Reșițenii strică sărbătoarea Stelei, dar roș-albaștrii termină pe loc de Superliga

Citește și

Companii

Studiu Deloitte: companiile din România se așteaptă la un an provocator, caracterizat prin optimism moderat

5 minute
Companii

În decembrie, în așteptarea Crăciunului, Milka te invită să oferi tandrețe în fiecare zi

4 minute
Companii

Biroul PwC din Timișoara are un nou coordonator al practicii de audit

2 minute
Companii

KPMG – consultant al Pavăl Holding în achiziția unui pachet minoritar în Farmacia Tei și Bebe Tei

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?