Când ai o afacere, nu poți rata nicio oportunitate de dezvoltare, iar modul în care gestionezi apelurile de business este esențial. Multe acorduri, multe tranzacții și contracte se încheie azi, în epoca vitezei, prin telefon, de aceea o centrală telefonică VoIP poate fi soluția optimă pentru îmbunătățirea comunicării și consolidarea raporturilor cu partenerii, furnizorii, distribuitorii și clienții.
Dacă te sperie tariful pentru un astfel de serviciu și nu cunoști un preț centrală telefonică proprie, află că While1 îți pune la dispoziție un plan de abonament personalizat în funcție de necesitățile firmei tale. Indiferent că ești startup, IMM sau companie mare, se pot adapta numărul de utilizatori simultani, posibilitățile de stocare a datelor și aplicațiile de business care se pot integra în cloud.
Centralele telefonice VoIP permit sincronizarea datelor din CRM-ul companiei
CRM, abrevierea de la Customer Relationship Management, este sistemul de gestiune a relației cu clienții și presupune un set de strategii, politici și tehnologii direcționate către atragerea, reținerea și fidelizarea acestora. Din această bază de date importantă pentru firmă nu pot lipsi apelurile telefonice și istoricul acestora, cu datele în care convorbirile au avut loc și care au fost subiectele acestora.
Cu ajutorul centralei telefonice While1 se poate realiza integrarea în cloud a datelor din CRM, astfel încât fiecare client să poată fi identificat mai ușor, în funcție de interacțiunile anterioare cu firma, pentru o comunicare mai eficientă, rezolvarea promptă și rapidă a oricăror solicitări și menținerea unei relații optime de încredere reciprocă.
Angajații tăi vor beneficia de instrumentele potrivite pentru a-și maximiza disponibilitatea față de clienți, pentru a-și spori vânzările și pentru a economisi timp prețios datorită automatizărilor din sistem. Acestea permit o abordare personalizată a fiecărui apelant, direcționarea către agentul sau operatorul cu care a comunicat de-a lungul istoricului său și posibilitatea de a răspunde la apeluri din orice locație, de la birou, din deplasare sau în timpul lucrului remote.
Centrala telefonică While1 – cum îți poți optimiza performanțele manageriale
Centrala telefonică While1 este soluția optimă pentru manageri, pentru a-și îmbunătăți comunicarea de afaceri și a gestiona echipele de angajați, indiferent că aceștia lucrează de la birou sau de acasă. De asemenea, este o soluție extrem de utilă în companiile cu mai multe puncte de lucru sau cu filiale, în țară sau în străinătate.
Soluția de telefonie în cloud nu ține cont de distanțe, integrând automat principalele instrumente și aplicații de business utilizate pentru optimizarea performanțelor în afaceri. Creată cu o tehnologie solidă, centrala VoIP îți protejează datele și creează baze solide, la care poți avea acces în orice moment. Echipa tehnică din spatele aplicației îți asigură suport prompt și este preocupată de update-uri fiabile, în concordanță cu evoluția mijloacelor de comunicare inovative.
Plan flexibil de abonament cu centrala telefonică While1
Pachetele de abonamente în cloud de la While1 Voice sunt disponibile în mai multe variante, în funcție de nevoile constante de dezvoltare ale companiei tale. La început poți beneficia de pachetul Lite, cu 4 apeluri simultane, 5 operatori în call center și 5 extensii office, sau de pachetul Starter, cu 10 apeluri simultane, 10 operatori în call center și 10 extensii office.
Eficiența comunicării atrage întotdeauna oportunități nebănuite și While1 poate contribui la creșterea afacerii. În câteva luni ai putea avea nevoie de un pachet de servicii extins, precum Office, recomandat companiilor mici și mijlocii, care permite 20 de apeluri simultane, 20 de operatori în call center și 20 de extensii office. Sau, de ce nu, ai putea beneficia de pachetul Business, cu 30 de apeluri simultane, 30 de operatori în call center și 30 de extensii office.
Lucrurile curg firesc în afaceri atunci când ai instrumentele potrivite de comunicare. While1 este soluția pentru îmbunătățirea performanțelor, integrarea datelor din CRM, coordonarea echipelor de angajați și construirea unor baze de date solide, cu istoricul fiecărui apelant, ceea ce contribuie la optimizarea modului de abordare a fiecărui client și la identificarea soluțiilor potrivite pentru soluționarea oricărei probleme. Îți vei atrage astfel și fideliza mai mulți clienți și vei construi o relație de încredere, esențială pentru dezvoltarea companiei tale și pentru sporirea profitului și a cifrei de afaceri.