Zentiva România, cel mai mare producător local de medicamente generice în unități vândute, a dezvoltat gama Aslavital suplimente alimentare pentru femeile zilelor noastre. Gama are în componență 5 produse care se adresează nevoilor actuale privind sănătatea și starea de bine – imunitate, stres, energie, somn și frumusețe. Aceste categorii reprezintă peste 20% din piața de medicamente fără prescripție și suplimente alimentare. Zentiva deține drepturile de comercializare a brandului Aslavital pentru produse farmaceutice și suplimente alimentare, lansarea marcând o premieră – prezența pe piața suplimentelor a unei game de produse sub numele Aslavital, lansată de un producător de medicamente. Decizia Zentiva valorifică și readuce în atenție Aslavital, un brand național, de notorietate.
„Deși face parte dintr-un grup internațional, Zentiva România rămâne, în esență, un producător român de medicamente, care activează pe piață de 58 de ani. Am decis să valorificăm brandul Aslavital pentru a veni în întâmpinarea nevoilor femeilor cu prima gamă de suplimente alimentare sub acest nume. Industria de profil s-a actualizat constant în ultimii ani cu investiții importante în tehnologie, fiind capabilă să livreze soluții moderne pentru sănătate, competitive la nivel internațional”, a declarat Simona Cocoș, director general Zentiva România și Republica Moldova.
Gama Aslavital Suplimente Alimentare se adresează femeilor care caută soluții de prevenție și de menținere a sănătății în contextul stilului de viață actual. Ea oferă soluții pentru 5 dintre nevoile actuale în ceea ce privește starea de sănătate și de well-being: susținerea sistemului imunitar, calmarea și îmbunătățirea stării de spirit, menținerea nivelului de energie pe parcursul zilei, îmbunătățirea aspectului pentru unghii, păr și piele, îmbunătățirea calității somnului.
Potrivit studiilor cantitative și calitative desfășurate de Zentiva, aproximativ 50% dintre femeile din România sunt preocupate de susținerea sistemului imunitar și a nivelului zilnic de vitalitate. Conform acelorași studii, a fost identificată oportunitatea lansării unei game care să aibă în componență produse pentru menținerea aspectului pielii, părului și unghiilor, dar și de produse care să ajute la instalarea și menținerea unui somn sănătos. Pentru un grad maxim de complianță, suplimentele alimentare Aslavital au fost formulate pentru a putea fi administrate într-o doză unică – o capsulă pe zi.
Formulele Aslavital suplimente beneficiază de ingrediente naturale, vitamine, minerale și sunt unice pe piața din România.
Gama Aslavital cuprinde următoarele produse:
- Scut de imunitate, cu vitaminele A, C, B12 și D, care contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar. Este singurul produs de pe piață din categoria Imunitate care integrează extract de ienupăr, ingredient atent studiat, recunoscut ca adjuvant în funcționarea optimă a organismului pentru susținerea rezistenței fiziologice în situații de suprasolicitare.
- Zile senine – acționează împotriva stresului cotidian cu ingrediente precum extract de Gingko biloba și vitamina B12, pentru susținerea funcționării normale a sistemului nervos, precum si magneziu și acid folic. Reprezintă o combinație de ingrediente cu un profil de siguranță foarte mare.
- Esență de energie pentru susținerea vitalității, cu extract de șofran, magneziu, coenzima Q10, L-carnitină și acid lipoic. Este singurul produs din categorie cu șofran, un ingredient rar, care ajută la menținerea bunei dispoziții și a stării de relaxare, contribuind în același timp la păstrarea echilibrului emoțional.
- Frumusețe de poveste este destinat sănătații pielii, unghiilor și a părului și are ca ingrediente principale Zinc, ulei de Luminița nopții și extract din frunze de ceai verde și rădăcină de Iulișcă. Produsul este singurul din categorie ce conține ulei de Luminița nopții, recunoscut pentru acțiunea benefică asupra pielii.
- Somn de vis pentru atenuarea tulburărilor de somn și îmbunătățirea calității somnului cu melatonină și extract de mac californian. Alături de extractul de Floarea pasiunii, Roiniță și acidul rozmarinic, produsul reprezintă cea mai complexă formulare din categorie.
În ultimele 12 luni (august 2019 – iulie 2020), piața de medicamente fără prescripție medicală și suplimente alimentare a înregistrat vânzări în valoare de 971,7 mil. euro, înregistrând o evoluție de 18,3% față de perioada similară a anului anterior.