Pe 5-6 aprilie, la Sala Palatului, a avut loc Angajatori de TOP București. 130 dintre cele mai active și dinamice companii din România au fost prezente la ediția din această primăvară oferind peste 6000 de joburi. Specificul acestei ediții a fost în primul rând, diversitatea foarte mare a oportunităţilor de carieră. A crescut foarte mult domeniul ingineriei, alături de IT, vânzări și contabilitate atât ca număr de joburi deschise, dar și ca nivel de senioritate, fie că discutăm de profesioniști cu experiență sau persoane entry-level, studenți și masteranzi.
Care sunt așteptările angajatorilor după târgul de carieră Angajatori de TOP?
Printre obiectivele companiilor au fost menționate importanța a de a identifica candidații potriviți pentru rolurile pe care le au deschise. Angajatorii sunt foarte atenți și la vizibilitatea companiei pe piața muncii, numărul și calitatea CV-urilor primite, precum și calitatea interacțiunii cu candidații prezenți la eveniment.
Organizat din 2006, ediția cu numărul 26 Angajatori de TOP le-a propus candidaților rolul de turiști în „Orașul joburilor”. Pentru 2 zile, evenimentul Angajatori de TOP s-a transformat în locația pe care niciun candidat în căutarea unui loc de muncă nu trebuia să o rateze. Târgul de joburi Angajatori de TOP le-a oferit candidaților și angajatorilor cadrul potrivit pentru a interacționa, atât prin intermediul discuțiilor de la stand, dar și prin workshop-urile și conferințele susținute în cadrul evenimentului.
10 000 de vizitatori au fost prezenți în cadrul târgului de carieră Angajatori de TOP București. În următoarea perioadă CV-urile lor vor fi analizate de specialiştii în recrutare, iar dacă se potrivesc cu cerințele joburilor, vor fi chemați la un prim interviu.
“Astăzi, în ultima zi a evenimentului, am colectat mai mult de 500 CV-uri din toate zonele de activare în bancă, HR, Juridic, IT, Customer Care. Următoarea etapă este de a selecta și repartiza profilurile pe departamente în vederea analizei complete. Mai apoi vom începe interviurile tehnice +HR”, a declarat Iorga Alexandra, Responsabil Proiecte BRD – Groupe Societe Generale.
“Obiectivul nostru este să ajungem la 2000 de angajați în perioada următoare în locațiile din București și Iași. Proiectele noastre se adresează atât celor de nivel entry cât și celor care au deja experiență profesională”, Daniela Coman, Recruitment Lead Expleo România.
“Anul acesta urmează să ne mărim echipa, atât pe zona de producție, cât și în departamentele comerciale și de suport. Așa că îi invităm pe cei care își doresc o carieră într-o companie farmaceutică de TOP să stea cu ochii pe rubrica noastră de carieră de pe zentiva.ro sau pe hipo.ro”, a afirmat Badea Maria, HR Manager Divizie Comercială Zentiva.
“Genpact are roluri deschide în contabilitate, customer support, achiziții, desktop și server support. Momentan compania caută vorbitori de limbă franceză, germană, rusă, portugheză și alte limbi europene. Odată ajunși în companie, noii angajați vor beneficia de o gamă largă de training-uri și programe de învățare. Performanța oamenilor noștri este susținută de pachete salariale atractive și un mediu de lucru dinamic. În categoria beneficii se încadrează și asigurarea de viață, asigurarea medicală, bonurile de masă și reduceri pentru o gama largă de servicii și produse”, a declarat Paula Frațilă, Regional Marketing Manager Genpact.