Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: 3 din 4 cumpărători online nu primesc recomandări personalizate de produse
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Analiză

3 din 4 cumpărători online nu primesc recomandări personalizate de produse

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 24 octombrie 2018
Distribuie
Woman shopping online
Image by © Laura Doss/Corbis

Conform unui studiusponsorizat de SAP, lider global în transformare digitală,  trei din patru cumpărători online nu primescîn mod regulat recomandările de produse care îi interesează. Astfel, brandurilenu reușesc să valorifice volumul impresionant de date generate de activitateaonline a consumatorilor.

Studiul, la care au participat peste 20.000 de persoane din 24 de țări, a vizat măsurarea atitudinilor consumatorilor față de experiențele de cumpărături online. La întrebarea „cât de des recomandările sugerate  sunt de interes pentru tine”, doar 25% dintre participanți au răspuns fie „aproape tot timpul”, fie „jumătate din timp”. Trei sferturi dintre respondenți au bifat căsuțele “aproape niciodată” sau ”niciodată”.

„Oferirea de experiențe personalizate de cumpărături online este acum mai accesibilă pentru branduri decât oricând. Cu toate acestea, există un decalaj considerabil între ceea ce își doresc consumatorii să vadă în timp ce vizitează un magazin online și ce recomandări primesc din partea companiilor. Brandurile pierd adesea oportunități generate de integrarea datelor de comportament ale consumatorilor cu lanțul de aprovizionare.  Având o vizibilitate de 360 ​​de grade asupra clientului, companiile pot oferi recomandări semnificative și experiențe de cumpărături unice, ceva ce organizațiile ar trebui să aibă în vedere la intrarea în sezonul de cumpărături de vacanță”, a declarat Alexandru Jijian, Customer Experience Solution Engineering, SAP CEE, în cadrul evenimentului SAP Customer Experince Day 2018, organizat de SAP România marți, 23 octombrie.

De asemenea, conform studiului, mai mult de jumătate (52%) dintre respondenți au declarat că sunt dispuși să renunțe la achiziție dacă costurile de transport sunt prea mari. La celălalt capăt al spectrului, 55% au declarat că sunt mult mai dispuși să-și finalizeze cumpărăturile online dacă primesc un discount sau o ofertă de promovare a produselor.

Omnichannel, strategia prin care companiile le pot oferi clienților experiențe mai plăcute la cumpărare

Omnichannel poate fi definit ca un model de operare sincronizat, în care toate canalele de comunicare ale unei companii sunt aliniate și prezintă o abordare unitară în relația cu clienții. În prezent, sunt puțini retaileri în România care au atins acest nivel de dezvoltare în modelul lor de business. Cele cinci abordări prin care aceștia își pot dezvolta o strategie omnichannel sunt: Digital First – economia a intrat într-o etapă în care toate planurile de transformare a unei companii trebuie să conțină componenta digitală ca prim vector de scalabilitate globală; Single View of Customer – adoptarea unui concept de business conform căruia experiența consumatorului este mai importantă decât strategia tehnică; Trusted Data – noua ”monedă” digitală, încrederea, mai exact transparența asupra felului în care sunt folosite datele colectate de retaileri, trebuie sa fie centrală comunicării personalizate necesare experienței consumatorilor; Customers for Life – era digitală presupune o schimbare a paradigmei ofertă = produs, către ofertă = servicii, iar în acest context,  propunerea SAP este focusul mai degrabă către Lifetime Value (LTV), decât înspre Average revenue per user (ARPU); Holistic Customer Experience – servicii integrate, end-to-end, atât în front-office, cât și în back-office, respectiv linii de producție și logistică.

“Pintre cele mai urgente schimbări pe care retailerii locali ar trebui să le facă pentru a îmbunătăți relația cu clienții lor sunt: să permită utilizatorilor să comande când vor, de unde vor și să primească produsele sau serviciile în ce condiții vor, să fie proactivi prin campanii, targetând micro-segmente bazate pe interese, să se concentreze pe relația de încredere dintre consumator și retailer, aceast este zona în care ar trebui să se investească cel mai mult”, este de părere Alexandru Jijian.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Bani europeni pentru consolidarea sectorului IT&C autohton
Articolul următor Organizațiile mari sunt mai vulnerabile în fața amenințărilor cibernetice
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Federația Silva: Apărăm pădurea de prădători politici!
Actualitate
Focus Estonia la TIFF.24: SF-uri provocatoare, comedii ireverențioase și angoase nordice
Cultură și Educație
Ce aduce românii împreună și ce îi desparte în prag de alegeri?
Actualitate Featured Politic

RSS Știri Fotbal

  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!
  • Etapă șocantă în Liga 2. Toate candidatele la retrogradare au câștigat!
  • Deznodământ amânat! Steaua și Csikszereda au remizat pentru a treia oară în acest sezon
  • Dinamo smulge un punct dramatic din duelul cu CFR. Clujenii se îndepărtează de titlu!

Citește și

Analiză

Ultimele evoluții în domeniul criptomonedelor sau cum să dai vrabia (banii) din mână pe ICO-ul de pe gard

5 minute
Analiză

România, locul 7 în ECE după numărul companiilor vizate de inspecții fiscale

4 minute
Analiză

Evoluţia preţurilor la alimente în ultimii opt ani – România faţă de alte state europene

10 minute
eoliene
Analiză

Decarbonizarea, digitalizarea și descentralizarea într-o lume nouă a energiei

6 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?