Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: 3 sfaturi pentru a face din sistemul de lucru hibrid o reușită
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Advertorial

3 sfaturi pentru a face din sistemul de lucru hibrid o reușită

Contributor
Autor Contributor
Publicat 4 ianuarie 2022
Distribuie
conferinta online
Sursa foto: Shutterstock

După o perioadă lungă de lucru la distanță, multe companii din anumite sectoare de activitate au abordat modelul de activitate hibrid. Este o nouă eră, atât pentru companii, cât și pentru angajați, o perioadă când cei care au o mai mare capacitate de a se adapta nu au decât de câștigat. Iată câteva sfaturi pentru a face din stilul de lucru hibrid o reușită.

Întoarcerea la birou: pro și contra

După o perioadă lungă în care s-a lucrat de acasă, angajații au reușit, cel mai probabil, să stabilească ce funcționează mai puțin sau mai mult. Telemunca are ca avantaje pentru angajat eliminarea transportului, care, în orașe aglomerate, poate fi o adevărată dramă. De asemenea, se poate ajunge la un echilibru de viață mai bun, mai mult timp petrecut cu copiii, cu propriile pasiuni etc. Nivelul de productivitate poate crește, pentru că atenția este mai puțin distrasă, există o organizare și un control mai bun al spațiului de lucru. Printre argumentele contra se numără ședințele lungi pe Zoom, lipsa colaborării spontane și reducerea nivelului de interacțiune socială. Modul de lucru hibrid ar putea ajuta la eliminarea acestor neajunsuri, păstrând în același timp unele dintre avantajele telemuncii.

Promovați cultura de afaceri

O cultură organizaționala la locul de muncă apare în mod natural din interacțiunile dintre angajați și management. Cei care lucrează de acasă trebuie să se simtă implicați în viața socială a companiei. Analizați beneficiile, astfel încât să nu aibă de câștigat doar angajații de la birou. De exemplu, dacă angajații pot avea cafea și gustări nelimitate în bucătărie, le-ați putea oferi celor care lucrează la distanță un abonament la diverse cafenele. De cealaltă parte, cei care vin la birou trebuie să se simtă în sigurantă. Asigurați-vă că există suficient spațiu între birouri și proiectați sisteme unidirecționale de circulație pentru a ajuta angajații să se deplaseze în siguranță prin clădire. Ar fi bine să le puneți la dispoziție posibilitatea de a-și face un test rapid COVID într-o anumită clinică cu care colaborați, dacă există suspiciunea de infectare. Astfel de gesturi contribuie la protejarea lor.

Definiți sarcinile care trebuie efectuate de la distanță sau față în față

Companiile care optează pentru sistemul de lucru hibrid trebuie mai întâi să stabilească ce sarcini pot îndeplini efectiv angajații de acasă și cum pot fi organizați. O întâlnire operațională se poate face de la distanță și uneori este mai ușoară îndeplinirea sarcinilor care necesită concentrare acasă. Pe de altă parte, pentru formare, brainstorming sau întâlniri cu clienții, munca la distanță este mai puțin potrivită. Luați în considerare și profilul angajaților. Unii au probleme cu lipsa interacțiunilor sociale și pot fi foarte dornici să se întoarcă la birou. Alții, dimpotrivă, s-ar putea să-și fi dat seama că pot lucra eficient de acasă și să fie puțin mai reticenți să se întoarcă la sediu. În principiu, pentru creșterea productivității, dorințele angajaților trebuie să fie luate în considerare.

Faceți o planificare și un management clar

Sistemul de muncă hibrid necesită o organizare clară și precisă, pentru a ști unde este fiecare angajat. Instrumentele de planificare și de management al timpului de muncă pot fi un atu pentru companii, pentru a coordona echipele în funcție de constrângerile impuse de starea de sănătate și pentru a asigura monitorizarea zilelor de muncă de acasă. Nefiind o știință precisă, fiecare companie își poate face propriile reguli în materie de program de lucru hibrid.

Stilul de muncă hibrid reprezintă o schimbare foarte mare de mentalitate pentru majoritatea companiilor, care, înainte de criza sanitară, nu erau foarte deschise la posibilitatea de a lucra la distanță, dar și pentru angajați. Indiferent de modul în care este organizat, un astfel de sistem are ca scop crearea unui echilibru între nevoile angajaților și capacitatea lor de a colabora și de a fi productivi.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior excavator zapada Patru sfaturi pentru o deszăpezire ușoară
Articolul următor viitoare mama Cum te pregătești să devii mămică – 3 aspecte esențiale de care să ții cont
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Câteva ore la Florenţa
Cultură și Educație
 „Spiderman”, noul kit de phishing care vizează clienții băncilor europene
IT
Google lansează un patch de urgență pentru o vulnerabilitate zero-day din Chrome exploatată activ
IT

RSS Știri Financiare

  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta

Citește și

2234t-05j-001
Advertorial

Pantaloni scurți feminini de vară: descoperiți noile tendințe din colecția Reserved

3 minute
plimbare
Advertorial

De ce să renunți la mirajul Capitalei pentru a te muta într-un oraș din apropiere

4 minute
cand-florile-spun-o-poveste
Advertorial

Când florile spun o poveste diferită – buchetele unice Maison Dadoo

4 minute
Instructor auto
Advertorial

Cum să te pregătești pentru obținerea permisului de conducere – sfaturi utile

7 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?