Caută pe site
Publică anunț în ziar
Logo-Curierul-National-Wht Logo-Curierul-National-Blck
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: 4 motive pentru care digitalizarea IMM-urilor este o idee bună
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Advertorial

4 motive pentru care digitalizarea IMM-urilor este o idee bună

Publyo
Autor Publyo Publicat 12 ianuarie 2023
Distribuie
laptop
Sursa foto: Shutterstock
Distribuie

Ideea de digitalizarea a IMM-urilor a apărut de mai bine de trei ani în spațiul public. S-a discutat destul de mult pe acest subiect și s-a creat un fond legislativ pentru atragerea Fondurilor Europene Nerambursabile, cu scopul de a face mai ușoară trecerea spre mediul online a întreprinderilor mici și mijlocii. În cele ce urmează, vor fi prezentate patru motive pentru care digitalizarea IMM-urilor este o idee bună. Aceste motive ar trebui să cântărească în favoarea deciziei managerilor de a aplica pentru finanțare nerambursabilă.

Sumar
Sunt simplificate procesele interne și externe ale companieiVor fi atrași mai mulți cliențiProces de cumpărare mai ușor pentru cliențiDezvoltarea unor parteneriate de afaceri

Sunt simplificate procesele interne și externe ale companiei

Unul dintre principalele motive pentru care un manager ar alege digitalizarea unui IMMeste reprezentat de simplificarea și ușurarea proceselor din cadrul companiei. Ce înseamnă acest lucru? De exemplu, dezvoltarea unui magazin online permite instalarea și utilizarea unor aplicații pentru contorizarea și managerierea comenzilor. Astfel, cu ajutor aplicațiilor, se pot vedea comenzi în timp real, se pot ordona comenzile în funcție de caracterul lor (spre exemplu comenzi urgente), în funcție de stoc și așa mai departe. Acestea sunt principalele funcții apreciate de către managerii de IMM-uri.

În plus, se pot stoca și date de marketing ale clienților, bineînțeles cu acordul acestora, pentru a fi incluși în viitoarele campanii de publicitate ale companiei.

Vor fi atrași mai mulți clienți

Această componentă din digitalizarea afacerii, mai exact migrarea spre online sau completarea afacerii fizice cu un magazin online, aduce de la sine și un număr mai mare de clienți. De ce? Deoarece prin intermediul mediului digital, o afacere poate ajunge la clienți din toată țara sau chiar și din străinătate, spre deosebire de o afacere locală. Clienții pot fi atrași cu ajutorul diverselor instrumente digitale ce vor fi la dispoziția antreprenorilor.

Alături de un magazin online bine pus la punct, se va putea miza și pe atragerea clienților de pe rețele de socializare, ca urmare a campaniilor de marketing special create pentru acele platforme. Eforturile îndreptate spre mediul online vor fi recompensate într-un timp relativ scurt, spre deosebire de metodele tradiționale de comerț.

Proces de cumpărare mai ușor pentru clienți

Nu doar atragerea unui număr mai mare de clienți este importantă, ci și faptul că li se va putea oferi un proces de cumpărare mai ușor și mai plăcut. Ce înseamnă acest lucru? Clienții deja fidelizați, care poate au cumpărat din magazinul fizic, clienții noi și cei potențiali au șansa de a vedea întreaga ofertă de produse, indiferent de unde se află. De cele mai multe ori, cumpărăturile online se realizează de pe telefonul mobil. De aceea, este important ca procesul de cumpărare să fie sprijinit de către un magazin online intuitiv, cu o interfață prietenoasă cu utilizatorul și care să permită plasarea comenzilor fără dificultăți.

Dezvoltarea unor parteneriate de afaceri

Nu doar clienții unui IMM axat pe comerț au de câștigat ca urmare a digitalizării, ci și compania în sine, având în vedere că expunerea în mediul online poate crea mediul perfect pentru dezvoltarea unor parteneriate de afaceri. Cum este posibil acest lucru? Pe scurt, un distribuitor poate vedea produsele unei companii și decide că ar fi o idee bună să le adauge în portofoliu. Astfel, va contacta IMM-ul și va începe procesul de negociere. Este o modalitate atât de simplă pentru a crea noi oportunități. Se pot atrage noi furnizori și chiar și noi clienți B2B, fără prea mult efort. Acestea sunt doar câteva exemple în ceea ce privește dezvoltarea unor potențiale parteneriate de afaceri.

Așadar, digitalizarea IMM-urilor reprezintă o modalitate excelentă nu doar pentru atragerea unor noi clienți sau fidelizarea celor deja existenți, ci și pentru atragerea unor parteneriate de afaceri. Persoanele care doresc să afle mai multe despre acest subiect, pot consulta Ghidul pus la dispoziție de autorități.

Publyo 12 ianuarie 2023
Distribuie articolul
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Articolul anterior Ma Xiaoguang China acuză ferm cooperarea militară Taiwan – SUA
Articolul următor ansamblu rezidential 3 aspecte de care să ții cont înainte de a face o investiție imobiliară
Lăsați un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Moscova deschide o anchetă penală împotriva magistraților CPI
Extern
Xi Jinping a sosit luni la Moscova, ”într-o vizită de prietenie, cooperare și de pace”
Extern Featured
UNSICAR oferă clienților Euroins consultanță și asistență în caz de daună
Asigurări

RSS Știri Business

  • Aparate medicale frecvent utilizate 18 martie 2023
  • Un ceas de aproape 10.000 euro, cel mai scump cadou de Ziua Femeii 18 martie 2023
  • Mihai Pohonţu, CEO Amber, este Antreprenorul anului 2022 18 martie 2023

Trebuie să citești

aparat foto
Advertorial

Cum să te apuci de fotografie?

Fotografia este, poate, cea mai la îndemână artă și mulți avem deja minimul de cunoștințe despre cum să realizăm fotografii.…

4 minute
colaboratori
Advertorial

Importanța colaboratorilor pentru succesul unei afaceri

Colaboratorii joacă un rol crucial în dezvoltarea și succesul unei afaceri. În timp ce un antreprenor poate fi inovator și…

4 minute
masina
Advertorial

3 sfaturi practice pentru mutarea într-o casă nouă

În sfârșit, ți-ai cumpărat proprietatea de vis și cheile sunt ale tale! Dar acum trebuie să te ocupi de marea…

5 minute
apartament in renovare
Advertorial

Top 3 sfaturi utile pentru o renovare de succes a locuinţei tale

Renovarea este un proces costisitor şi destul de epuizant. Însă, pentru ca tot efortul să merite, ai nevoie de un…

5 minute
Logo-Curierul-National-Icon Logo-Curierul-National-Icon-Blck
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Redacția

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

TEMATICE

  • Cultură și Educație
  • Eveniment
  • Opinii
  • Sănătate
  • Caricatură

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Ștergeți din lista de lectură

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?