Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: 4 utilizări ale inteligenței artificiale în mediul de business
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Advertorial

4 utilizări ale inteligenței artificiale în mediul de business

Limitless Agency
Autor Limitless Agency
Publicat 11 decembrie 2023
Distribuie
AI
sursă foto: arggo.com/ro

Faptul că inteligența artificială (folosită, adesea, sub acronimul AI sau IA) schimbă lucrurile în toate domeniile de activitate nu mai reprezintă un mister pentru nimeni. Întrebările care continuă să stârnească dileme și discuții aprinse sunt „Cum?” și „În ce măsură?”, mai ales că asupra multor activități prestate de oameni planează amenințarea înlocuirii – mai mult sau mai puțin fondată. 

Află cum este folosită inteligența artificială în mediul de business:

Deși potențialul AI a fost doar parțial explorat până în prezent, iar pericolele și riscurile continuă să existe, efectele pozitive ale acesteia în activitatea de afaceri nu pot trece neobservate. 

  1. Analiza de date

Inteligența artificială poate procesa cantități masive de date, într-un timp record, ceea ce eficientizează semnificativ o paletă vastă de procese și activități repetitive, lăsând mai mult timp angajaților pentru a crea și a inova. Mai mult, aceste date pot fi analizate prin algoritmi complecși, pentru identificarea de modele și tendințe relevante și generarea de rapoarte personalizate, ce ar putea facilita luarea unor decizii de business mai informate, mult mai rapid. 

  1. Personalizarea experienței clienților 

Pe o piață competitivă, potențialii clienți devin din ce în ce mai critici. Pe lângă aspecte precum calitatea, prețul și raportul dintre cele două, aceștia devin interesați și de experiența lor ca utilizatori ai produsului sau beneficiari ai serviciului oferit de o companie. Algoritmii de recomandare și analiza comportamentală sunt doar două dintre pârghiile pe care inteligența artificială le are pentru a fideliza clienții, oferindu-le sugestii personalizate, care îi fac pe aceștia să se simtă valoroși și importanți pentru businessul în cauză. 

  1. Managementul riscurilor

Managementul riscurilor reprezintă un aspect critic pentru consultanța în afaceri și este tratat cu o deosebită atenție. Companiile care pun accent pe digitalizare și dezvoltare de software în consultanța de business oferită, precum Arggo, știu cel mai bine că inteligența artificială a schimbat lucrurile și aici, prin capacitatea ei de a identifica și evalua potențiale riscuri, indiferent că este vorba despre fraude, fluctuații ale pieței sau amenințări cibernetice. Mai departe, aceste riscuri sunt clasificate, iar cele minore pot fi chiar gestionate, fără vreo intervenție umană. Totodată, inteligența artificială poate efectua analize complexe asupra cauzelor acestor riscuri, a modului de răspuns la ele și a rezultatelor pe termen scurt, mediu sau lung, astfel încât, după un timp, pot rezulta rapoarte și statistici care vor ajuta compania să ia măsuri preventive mai eficiente în viitor sau să își adapteze strategiile curente. 

  1. Învățarea automată și dezvoltarea de produse

Algoritmii de învățare automată sunt folosiți și pentru a dezvolta sau îmbunătăți produse sau servicii, adaptându-le la preferințele și nevoile clienților. Astfel, analizând datele legate de interacțiunile utilizatorului cu produsul sau serviciul, algoritmii de învățare automată pot identifica zonele care necesită îmbunătățiri, pentru a oferi o experiență superioară. Această capacitate, împreună cu funcția de suport 24/7 pentru clienți, asigurată prin intermediul asistenților virtuali și a roboților, face ca inteligența artificială să poată stabili și apoi menține o relație excelentă între business și clienți, la un nivel accesibil de costuri. 

Acestea sunt doar câteva dintre modalitățile prin care inteligența artificială a inovat mediul de business. Potențialul lor de a duce o afacere la nivelul următor este unul fabulos și va fi exploatat din ce în ce mult, până acolo unde inteligența artificială va deveni un instrument indispensabil pentru un business de succes. 

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior semnare CF2 LOT 2_TL07.12.23 Semnare Contract de Furnizare CF 2 – „Furnizare echipament naval pentru operarea infrastructurii de apă şi apă uzată – Lot 2 – Echipament naval bărci
Articolul următor tastatura Motivații economice și profesionale adecvate, condiții pentru productivitatea profesională
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Oliver Röpke, Președinte CESE: “Extinderea nu este pur și simplu o strategie geopolitică: este o promisiune de a susține democrația”
Extern
Criză diplomatică între Polonia și Ungaria: Varșovia își retrage ambasadorul după un „act ostil”
Extern
Grupul BEI sprijină investiții noi de peste 15 miliarde euro
Finanțe și Bănci

RSS Știri Fotbal

  • PENIBIL! FC FCSB se face de râs și este prima echipă românească învinsă vreodată de Andorra
  • Thriller la Miercurea Ciuc: Csíkszereda – Dinamo 2‑2 în prima etapă a Superligii
  • CFR Cluj începe cu emoții: victorie chinuită în prelungiri cu Unirea Slobozia
  • Start în trombă pentru „Șepcile Roșii”: 4-1 în deplasare cu Metaloglobus
  • Victorie la scor pentru Steaua în primul meci din Bulgaria. Transfer în defensivă!

Citește și

sobă de teracotă
Advertorial

Vrei să îți cumperi o sobă de teracotă? Află de ce să faci o alegere eficientă energetic

4 minute
hidroizolatii
Advertorial

5 motive pentru care sa-ti izolezi terasa

4 minute
bucatarie
Advertorial

Elemente esentiale pentru bucataria ta

3 minute
ochi
Advertorial

7 întrebări despre laminarea genelor pe care le vei primi des

5 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?