Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: 5 to go, unul dintre cele mai apreciate branduri românești în 2021
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

5 to go, unul dintre cele mai apreciate branduri românești în 2021

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 21 decembrie 2021
Distribuie

5 to go încheie un an plin de satisfacții odată cu recunoașterea primită din partea a doi vectori importanți pentru piața din România. 5 to go este una dintre cele mai apreciate companii din perspectiva experienţei clienţilor în 2021, conform raportului KPMG „Customer Experience Excellence” și a fost recompensat cu trei trofee în cadrul celei mai recente gale Horeca Awards, eveniment organizat de publicația Horeca Insights.

Finalul lui 2021 marchează, pentru 5 to go, un moment important odată cu validarea primită în urma publicării raportului „Customer Experience Excellence”, realizat de KPMG. Aprecierea eforturilor și implicării 5 to go este dovedită de câștigarea locului 2 în topul celor mai apreciate companii din perspectiva experienţei clienţilor în 2021, imediat după Farmacia Tei și urmată de branduri sonore precum Bolt, Netflix și Ikea, dar și cu primul loc în categoria HoReCa a aceluiași raport. O altă recunoaștere importantă este reprezentată de cele trei premii câștigate în cadrul evenimentului Horeca Awards. Pe lângă trofeul pentru locul întâi la categoria Cea mai bună cafenea/ceainărie și locul 3 la categoria Omul Anului în Horeca, obținut de Radu Savopol, o surpriză și o recunoaștere valoroasă este trofeul primit la categoria Cafeneaua Anului, obținut prin votul publicului, care a clasat lanțul de cafenele 5 to go pe primul loc, pentru al șaselea an consecutiv.

„Aceste recunoașteri ale brandului 5 to go arată că, indiferent de vremurile pe care le traversăm, suntem datori să facem performanță, folosindu-ne de toate resursele de care dispunem. Suntem datori să găsim soluții pentru a nu-i dezamăgi pe cei care au crezut mereu în noi. Faptul că ne aflăm pe cea de-a doua poziție în topul celor mai apreciate branduri de către clienți nu face decât să ne ambiționeze pentru ca, și în viitor, să generăm experiențe memorabile clienților și să oferim în continuare calitate la un preț corect. În plus, cele trei trofee, dar în special cel pentru locul întâi la categoria Cafeneaua Anului 2021, oferit prin votul publicului, ne dau speranță în aceste vremuri dificile nedorite, trăite sub semnul adaptării și reinventării. Ne bucurăm că, de șase ani, primim, prin intermediul acestor aprecieri publice, o energie bună, care ne stimulează și ne motivează”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Încă de la lansarea brandului 5 to go, ritmul de dezvoltare a fost unul accelerat, ajungând, la finalul acestui an, la aproape 300 de locații deschise la nivel național. Pe o piață în care singura constantă este, în prezent, schimbarea, 5 to go continuă să-și surprindă clienții prin lansarea de game și produse noi și prin implicarea în parteneriate strategice. Brandul se bucură de aprecierea consumatorilor și a specialiștilor, având peste 40 de premii câștigate la nivel național și internațional, ce stau drept dovadă a implicării, pasiunii și efortului susținut al întregii echipe. Recunoașterea internațională a 5 to go a început încă de acum 2 ani, prin câștigarea argintului în cadrul galei The European Coffee Award la categoria Best Coffee Chain din Europa Centrală și de Est, în competiție directă cu mari lanțuri internaționale cu tradiție. Totodată, la finalul anului 2020 a primit Premiul Special al Juriului IREF pentru „European Concept Award”. Și în 2022, unul dintre cele mai importante obiective ale grupului rămâne dezvoltare masivă la nivel național, prin deschiderea a 200 de locații noi și de a ajunge la un total de 1,000 de cafenele în România, în următorii 5 ani.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Colecţie de ceasuri exclusiviste – cea mai bună investiție înainte de Crăciun
Articolul următor Suedia, doar stat partener al NATO, respinge pretențiile Rusiei de încetare a extinderii Alianței Atlantice
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

”Happy End” (2017), între satiră neagră și înțelegerea naturii umane
Cultură și Educație
Mica prinţesă a unor mari filme
Cultură și Educație
CM Hochei: ”Teutonii” răpun ”vikingii”: Germania – Norvegia 5-2
Sport

RSS Știri Fotbal

  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!
  • Etapă șocantă în Liga 2. Toate candidatele la retrogradare au câștigat!
  • Deznodământ amânat! Steaua și Csikszereda au remizat pentru a treia oară în acest sezon
  • Dinamo smulge un punct dramatic din duelul cu CFR. Clujenii se îndepărtează de titlu!

Citește și

Companii

Holcim România se extinde prin achiziționarea unuia dintre cei mai importanți furnizori de agregate din zona București-Ilfov

2 minute
Companii

Transelectrica se aşteaptă la un profit de cinci ori mai mic în 2019

1 minute
Companii

Companiile germane, interesate de extinderea infrastructurii de transport intermodal în România

4 minute
Companii

Mihai Kis este noul Director de Vânzări Distribuitori pentru Schneider Electric România, Moldova şi Armenia

2 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?