Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: 6 Aspecte ale unei afaceri de reparatii GSM care pot asigura succesul
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
IT

6 Aspecte ale unei afaceri de reparatii GSM care pot asigura succesul

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 28 august 2020
Distribuie
telefon-min
  • Locatia

Locatia este unul din aspectele cele mai relevante pentru succesul unei afaceri de reparatii telefoane. Poate fi decisiva pentru succesul viitor al afacerii dumneavoastra. Amplasarea atelierului dumneavoastra de reparatii GSM trebuie considerata intr-o maniera care sa ia in calcul atat accesul facil al celor din zonele rezidentiale cat si al celor din zonele de birouri.

Daca oferiti ridicarea si livrarea telefoanelor, atunci nu este nevoie sa indepliniti conditia anterioara in ceea ce ii priveste pe clientii dumneavoastra vechi si fideli, insa in mod clar aveti nevoie de o locatie buna pentru atragerea de clienti noi. Locatia ideala este economica, spatioasa si va atrage un numar mare de persoane.

  • Tehnicieni GSM cu experienta

Gasirea unor tehnicieni priceputi si experimentati este o sarcina dificila pentru cei din domeniul GSM. Exista o tendință de migrare a tehnicienilor începători, care uneori duce la o povară enormă pusă asupra proprietarului companiei de reparații telefoane la intervale regulate.

Asadar, trebuie mereu sa aveti tehnicieni in plus pentru a evita sa ajungeti in asemenea crize. Trebuie sa existe un echilibru intre tehnicienii juniori si cei seniori. Conform portalului www.reparatiitelefoane.ro este de asemenea important sa instruiti tehnicienii juniori repede, astfel incat acestia sa fie pregatiti sa preia si sarcini mai grele si mai complicate.

Un bun tehnician va ajuta la cresterea productivitatii intregii companii, finalizand sarcinile mai repede si mai precis decat altii.

  • Piese de rezerva

Disponibilitatea pieselor de rezerva este cel mai important lucru in industria de reparatii telefoane. Veti putea oferi servicii rapide doar daca aveti piese de rezerva la dispozitie. In lipsa acestora, nu veti putea executa reparatiile. Uneori, operatiile sunt intarziate din cauza timpului necesar obtinerii pieselor compatibile.

Asadar, daca doriti sa va dezvoltati, trebuie sa va asigurati ca aveti furnizori si vanzatori de incredere pentru piese de rezerva in localitatea dumneavoastra. Este de asemenea important sa faceti stocuri pentru piesele de rezerva, in cantitati optime. Daca stocurile sunt prea mari, veti pierde pe termen lung, preturile pieselor de rezerva scazand frecvent. Trebuie de asemenea sa va asigurati ca furnizorii de piese de rezerva nu va suprataxeaza.

  • Servicii rapide

Telefoanele mobile din ziua de azi devin indispensabile, si cu totii ne dorim ca ele sa fie reparate cat de repede se poate; oamenii nu sunt dispusi sa astepte prea mult. Cu toate informatiile vitale stocate in ele, inlocuirea temporara a unui telefon sau a unei tablete devine de asemenea mai dificila. Asadar, daca va doriti ca firma dumneavoastra sa creasca si sa aiba o buna reputatie pe piata, trebuie sa aveti resursele necesare pentru a asigura rapiditatea serviciilor.

  • Automatizarea

Daca doriti ca firma dumneavoastra sa fie una profesionista, este necesara automatizarea intregului proces.

  • Ofertarea

Pentru orice firma, indiferent daca este una de reparatii telefoane sau una de reparatii electrocasnice, este preferabil sa mentineti ofertele de pret pentru reparatii sub estimarile concurentei. Din nefericire, este o provocare sa mentineti preturile mai mici decat ale altora, pastrand in acelasi timp calitatea crescuta a serviciilor. Anumite persoane pot pune la indoiala calitatea serviciilor daca cotati un pret prea scazut. Mai mult, acest lucru ar putea duce la pierderi masive. Cu toate acestea, este esential sa castigati o buna reputatie, precum si o clientela numeroasa.

Pe de alta parte, trebuie de asemenea sa stiti ca nu puteti oferi servicii de reparatii telefoane excelente la preturi prea scazute. Asadar, aceasta decizie trebuie sa o luati si in functie de clientela dumneavoastra.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior imm 4 Aspecte pe care sa le luati in calcul cand planificati sa infiintati o firma
Articolul următor Nicu Marcu Nicu Marcu (ASF): „Piața de capital trebuie să devină un partener important“
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

A treia seară de proteste, în București. Mii de oameni s-au strâns în Piața Victoriei
Actualitate Politic
Ilie Bolojan cere verificări urgente în sistemul de justiție după dezvăluirile Recorder: „Lucrurile par grave”
Politic
Antifrauda ANAF, măsuri dure în transportul alternativ ilegal: Amenzi de 3,1 milioane lei și  peste 12.000 de autoturisme suspendate
Featured Fiscalitate

RSS Știri Financiare

  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România
  • Hercesa depășește borna de 600 de apartamente în construcție pe plan local
  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Campioni la neîncasarea taxelor în UE: România pierde o treime din TVA și din impozitul pe profit

Citește și

ancom
IT

Planul de acțiuni pentru 2020 al ANCOM, în consultare publică

4 minute
Actualitate

Compania IT care și-a propus să fie un Google sau Facebook al României ar putea fi evaluată la o sumă COLOSALĂ

2 minute
IT

ANIS salută varianta adoptată, mult îmbunătățită, a OUG pentru Cloud-ul Guvernamental

4 minute
IT

OPPO a publicat Raportul de Sustenabilitate pentru 2021

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?