Având în vedere importanța campaniilor SEO pentru orice afacere, a alege un partener bun care să le organizeze și să le implementeze este un lucru prioritar, ce trebuie făcut cu prudență și după o analiză detaliată.
Alegerea unei agenții care oferă servicii SEO poate face diferența între succesul și eșecul din mediul online. De aceea, este important să te orientezi către o agenție cu experiență și cu un portofoliu variat și numeros de clienți, care dispune de o echipă de profesioniști, cum este agenția NOA Digital.
Dar asta nu e tot. Un alt lucru foarte important pe care trebuie să-l urmărești este ca agenția să se alinieze la valorile tale, să-ți înțeleagă obiectivele și să comunici cu ea eficient și productiv. SEO marketingul nu este un domeniu accesibil oricui și de aceea este important ca echipa cu care vei colabora să-ți ofere toate informațiile de care ai nevoie și să te pună la curent cu evoluția companiilor SEO.
Pentru a te sprijini în procesul de luare a deciziilor, am pregătit o listă de întrebări frecvente ce pot fi adresate agenției, iar în acest mod vei fi cu un pas mai aproape de a înțelege cum veți colabora și ce așteptări să ai.
- Ce experiență aveți în această industrie?
În ziua de astăzi, datorită accesului la internet, oricine poate studia și poate deveni specialist într-un domeniu, dar, în SEO, este foarte importantă experiența. O agenție care activează de mulți ani pe piață s-a confruntat, cu siguranță, cu diverse provocări din care a învățat pentru a dezvolta strategii mai eficiente sau a acumulat deja un număr important de proiecte pe care le gestionează. Solicită, așadar, un portofoliu, pentru a-ți face o idee despre modul cum lucrează agenția.
- Ce strategii folosiți pentru a îmbunătăți clasamentul în căutările organice?
SEO este un domeniu în care apar constant modificări ale algoritmilor, iar fiecare profesionist care oferă astfel de servicii trebuie să fie la curent cu ele. De asemenea, SEO este o strategie de durată, care necesită cunoașterea exactă a nevoilor afacerii, dar și ale clienților săi. Fii atent la acele agenții care îți promit un succes rapid și răsunător și care se laudă cu strategii secrete pentru a îmbunătăți traficul site-ului și clasamentele!
- Cum și cu ce instrumente realizați cercetarea și selecția de cuvinte cheie pentru afacerea mea?
În orice strategie SEO marketing, cercetarea cuvintelor cheie este fundamentală. Solicită informații agenției despre modul cum efectuează research-ul de cuvinte cheie și ce instrumente folosește în acest scop.
- Ce strategie SEO propuneți pentru afacerea mea?
Majoritatea campaniilor SEO de succes se bazează atât pe SEO on page, cât și pe SEO off page. SEO on page se concentrează pe optimizarea elementelor interne ale unui site (conținut, meta-taguri și structura URL-urilor), iar SEO off page implică strategii externe, precum link building. Ambele strategii cresc vizibilitatea brandului și îmbunătățesc clasamentele în motoarele de căutare.
- Care este strategia voastră privind optimizarea în pagină și crearea de conținut?
Optimizarea on page este primul pas pentru a spera la succesul campaniilor SEO. Află de la agenția în cauză ce servicii SEO on page oferă, pentru că este foarte important ca acestea să fie complete, incluzând audit SEO, creare de conținut original, captivant și adaptat. Agenția de marketing online NOA Digital îți oferă servicii SEO complete, on page și off page, de la audit de site, până la link building.
- Ce abordare aveți în materie de link building?
Backlink-urile sunt un alt factor important pentru serviciile de SEO marketing. Ele contribuie la stabilirea autorității și relevanței unui site pe paginile cu rezultate ale motoarelor de căutare (SERP). Cu cât ai mai multe linkuri de calitate, ce provin de la site-uri relevante și cu autoritate, cu atât credibilitatea și autoritatea site-ului tău cresc și te vei clasa mai bine în SERP, deoarece motoarele de căutare te percep ca fiind de încredere și valoros pentru utilizatori.
- Cum măsurați succesul unei campanii SEO?
Sunt numeroase valori de urmărit în SEO: clasamentele de căutare organice, numărul de vizitatori lunari, rata de respingere etc. Orice agenție SEO competentă înțelege că o strategie SEO eficientă trebuie să se alinieze cu scopul și obiectivele clientului. În acest sens, va cerceta KPI-urile esențiale pentru brand și va analiza concurența, iar serviciile vor fi personalizate. Este important ca agenția să îți furnizeze rapoarte cu privire la serviciile SEO, pentru a vedea dacă strategia este eficientă. Aceste rapoarte vor conține: autoritatea domeniului, creșterea backlink-urilor, progresul lunar al traficului organic, vânzările organice etc.