Dacă ar fi să întocmim un clasament virtual al resurselor personale, din punctul de vedere al importanței, timpul ocupă poziția fruntașă. Din dorința de a excela pe toate planurile, încercăm să integrăm cât mai multe sarcini pe durata a 24 de ore. De cele mai multe ori, planurile gândite în avans suferă anumite schimbări, astfel încât trebuie să prioritizăm îndatoririle zilnice, în funcție de importanță, funcționalitate și necesitate.
Fără să conștientizăm, facem compromisuri neintenționate în fiecare zi. Unul dintre ele este modificarea obiceiului de a face cumpărături. Cu timpul, tendința de a face shopping online a devenit o normalitate.
Conform informațiilor furnizare de Think with Google, indivizii aleg cea mai simplă și accesibilă variantă, indiferent că este vorba de achiziționarea celor necesare dintr-un magazin fizic, online sau prin intermediul unei aplicații mobile. Aproximativ 38% dintre persoanele implicate în sondaj au specificat faptul că utilizează un motor de căutare pentru cercetarea disponibilității, caracteristicilor și a prețurilor produselor, înainte de a lua decizia achiziției.
Trăim într-o eră modernă, unde tehnologia facilitează livrarea ingredientelor necesare pentru gătirea cinei. Cu toate acestea, nostalgia obiceiurilor trecute sau diversele nevoi urgente ne încurajează să facem periodic cumpărături în magazine fizice. De multe ori, timpul pierdut la cozi reprezintă un motiv ce umbrește bucuria unei sesiuni de shopping. Iată cum poți lua măsuri eficiente, pentru a câștiga timp.
Întocmește o listă a lucrurilor necesare
Tentația cumpărăturilor impulsive crește, pe măsură ce înaintezi pe culoarele magazinului. Lipsa unei liste întocmite înainte de plecare cauzează un mic haos printre gândurile tale, întrucât dorința câștigă teren în fața necesității. Prin urmare, acest obicei duce la pierderea timpului, explorând o mulțime de produse, risipă alimentară, dar și financiară.
Prioritizează locurile disponibile de pe listă, asemenea piramidei de nevoi a lui Maslow. Primele poziții sunt ocupate de nevoile fiziologice, unde sunt incluse apa și alimentele, urmate de cele dedicate securității, apartenenței și stimei.
Folosește întotdeauna casa de marcat automată
Industria de retail încearcă să elaboreze constant metode prin care să eficientizeze procesul de achiziționare și tranzacționare din magazinele fizice. Întrucât tehnologia se află într-o continuă evoluție, o bună strategie pentru reducerea timpului pierdut și, implicit, evitarea cozilor supărătoare este adoptarea sistemului self checkout.
În general, interfața unei case de marcat automate este intuitiv și ușor de utilizat. Practic, fiecare client scanează codul de bare aferent produselor, urmând ca plata să fie efectuată în numerar sau prin card bancar, în funcție de caracteristicile terminalului. În plus, sistemul self checkout aduce avantaje notabile inclusiv conducerii magazinelor, prin reducerea personalului repartizat la casele de marcat și păstrarea unei atmosfere plăcute.
Explorează mediul online
Un alt studiu efectuat de Think with Google scoate la iveală o statistică interesantă: până la 60% dintre sesiunile de cumpărături încep online. Digitalizarea a devenit un aliat pentru fiecare individ, deoarece ușurează procesul de achiziție, din prisma faptului că poți compara trăsăturile produselor cu elemente comune.
În acest caz, diversitatea se transformă din bun prieten, în inamic de temut. Chiar dacă ai la dispoziție o mulțime de variante, acest aspect va îngreuna decizia finală, fapt ce duce la pierderea timpului. Rezolvarea? Efectuarea unor căutări online, utile din prisma faptului că multe persoane își exprimă părerea și experiența avută cu diferite obiecte sau produse alimentare.
Timpul este o resursă importantă pentru orice individ. Învață să prioritizezi sarcinile care au nevoie de rezolvare, pentru a câștiga momente de liniște și relaxare!