Agroland Agribusiness ţinteşte o cifră de afaceri de 13,8 milioane lei

  • Pentru primul semestru (S1) al anului în curs, compania prognozează o creștere a cifrei de afaceri de 33,4%, față de aceeași perioadă din 2020
  • Profitul net raportat la finele S1 2021 s-a ridicat, potrivit estimărilor, la 795.116 lei, cu circa 142% mai mult decât în S1 2020
  • Calculele preliminare arată că marja netă de profit, raportată la cifra de afaceri, a ajuns la 6%, în creștere de la 3,3%, în S1 2020
  • Aceste rezultate se datorează, parțial, atât dezvoltării organice a companiei, a fondurilor atrase prin Plasamentul Privat de Acțiuni din aprilie 2021, cât și creșterii cantității de input-uri agricole comercializate

Agroland Agribusiness (indice bursier AAB) estimează atingerea unei cifre de afaceri de 13,8 milioane lei, în primul semestru (S1) din 2021, în creștere cu 33,4% față de valoarea înregistrată în S1 2020, peste 10 milioane lei. Compania face parte din grupul Agroland, este activă pe piața locală ca entitate de sine stătătoare începând cu 2017, iar pe 15 iunie a.c. a debutat pe piața AeRO a Bursei de Valori București (BVB), printr-un plasament privat pentru vânzarea de acțiuni.

În primele șase luni din 2021, profitul net al companiei s-a ridicat, conform prognozelor, la valoarea de 795.116 lei, cu 141,9% mai mult decât în aceeași perioadă a anului precedent. Profitul operațional a fost de 928.524 lei, în creștere cu 144,8% față de prima jumătate din 2020, când valoarea înregistrată a fost 379.227 lei. Marja netă a profitului, care arată cât din cifra de afaceri a companiei este reprezentată de profitul net, s-a majorat de la 3,3%, cât era în S1 2020, la 6%, potrivit calculelor preliminare.

Alte date financiare estimate de Agroland Agribusiness pentru prima jumătate din 2021 includ veniturile totale din exploatare, care au ajuns la circa 13,8 milioane lei, mai mult cu peste 38% față de S1 2020.

“Estimările actuale ne arată că am avut un prim semestru cu rezultate îmbucurătoare, care sunt rodul creșterii naturale a companiei, dar și a plasamentului privat de acțiuni, din aprilie. Traversăm o perioadă fastă, pe care o vom fructifica la maximum, iar în următoarele luni plănuim atât investiții în creșterea businessului și diversificarea portofoliului, cât și continuarea dezvoltării unor produse personalizate cu formule proprii”, a declarat Florin Radu, Director General al Agroland Agribusiness.

Potrivit lui Florin Radu, evoluția companiei se datorează și intensificării ritmului și cantităților de input-uri agricole achiziționate și comercializate.

Agroland Agribusiness și-a început activitatea în 2016, ca o divizie a companiei mamă Agroland Business System, iar din 2017 funcționează independent juridic și financiar. Compania are două linii de business: vânzarea de input-uri pentru agricultura convențională și cea organică și tranzacționarea cu cereale.

- PUBLICITATE -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WWW