ALTEX apreciază efortul noii conduceri a Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor de a îmbunătății experiența de cumpărare a clienților susținută de intiativa de a discuta problemele intregului sector al comercializării produselor în magazine sau online, prin invitația făcută principalilor jucători ALTEX, Cel.ro, Flanco, E-mag.
ALTEX a dat curs invitației Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor participând alături de o serie de jucători din sectorul comercializării produselor IT&C la o întânire desfășurată în data de 21 august, care a condus la clarificări în ceea ce privește conduita sectorului în relația cu clienții.
„Ca lider de piață dorim să îmbunătățim constant serviciile pentru oferi o experiență cât mai plăcută a clienților. Căutăm mereu soluții și suntem deschiși la comunicare și la sesiuni de lucru cu Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor care să conducă la îmbunătățirea calității serviciilor oferite clienților și clarificarea, poate chiar îmbunătățirea legislației. Astfel, considerăm constructivă consultarea de ieri și apreciem abordarea proclient a Autorității. Ne propunem o colaborare strânsă și eficientă în care să înțelegem și să implementăm cât mai bine reglementările menite să crească satisfacția clienților.”, spune Raul Filip, Director Achiziții ALTEX România
În timpul întânlnirii de ieri, Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor și companiile care au dat curs invitației (ALTEX, Cel.ro, Flanco) au abordat probleme care privesc toți jucătorii din sectorul comerțului electro-IT, comercianți, producători, curieri, service, instalatori etc., propunând soluții orientate către client, pentru o practică unitară la nivel national:
- afișarea în zona caselor de marcat a procedurii de preluare a sesizărilor în magazine.
- stabilirea termenului de livrare pentru comenzile online și offline la maximum 15 zile lucrătoare și comunicarea acestuia atât pe site-uri, cât și în magazine
- stabilirea termenului de instalare a aparatelor de aer condiționat la maxim 7 zile de la data achiziției serviciului și actualizarea condițiilor de instalare în consecință
- înlocuirea produselor defecte pentru situațiile în care clienții reclamă același defect de maxim 3 ori în perioada de garanție a produselor în urma unei evlauări făcute de un service autorizat.