Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: ANUNȚ
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Anunțuri

ANUNȚ

Fox Management Consultants
Autor Fox Management Consultants
Publicat 5 noiembrie 2024
Distribuie

PRIMARIA MUNICIPIULUI BOTOȘANI în calitate de autoritate publică tutelară anunţă începerea procesului de recrutare şi selecţie pentru o poziţie de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii URBAN SERV S.A. asistat de expertul independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL. Durata mandatului noilor membri selectati este 26.09.2027. Perioda de depunere a dosarelor este de la data apariției anunțului  până la 06.12.2024.

Etapele de desfăşurare a procesului de recrutare şi selecţie sunt:

  1. Evaluarea prealabilă dosarelor de candidatură care alcătuiesc lista lungă.
  2. Evaluarea finală a candidaţilor selectaţi în lista scurtă. Interviul.

Condiţiile generale ale procesului de selecţie prealabilă sunt:

  • Studii superioare absolvite cu diploma de licenta;
  • Trebuie să aibă studii economice sau juridice şi experienţă în domeniul economic, juridic, contabilitate, de audit sau financiar de cel puţin 5 ani;
  • Trebuie să aibă experiență în îmbunătățirea performanței societăților sau regiilor autonome pe care le-a administrat sau condus
  • Noul membru selectatt nu poate fi  din rândul funcţionarilor publici sau altor categorii de personal din cadrul autorităţii publice tutelare ori din cadrul altor autorităţi sau instituţii publice avand in vedere că aceasta pozitie este deja ocupata;
  • În mod obligatoriu, în selecţia candidaţilor se va avea în vedere evitarea situaţiilor de conflict de interese sau incompatibilităţi;
  • Majoritatea membrilor consiliului de administraţie este formată din administratori neexecutivi şi independenţi, în sensul art. 138 alin. 2 din Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
  • Mandatul administratorilor numiți ca urmare a încetării, sub orice formă, a mandatului administratorilor inițiali coincide cu durata rămasă din mandatul administratorului care a fost înlocuit. ;
  • O persoană fizică poate exercita concomitent cel mult 2 mandate de administrator în societăţi sau întreprinderi publice al căror sediu se află pe teritoriul României;
  • Selecţia se realizează cu respectarea principiilor nediscriminării, tratamentului egal şi transparenţei;
  • Candidaţii care vor fi selectaţi pentru a fi înscrişi pe lista scurtă vor fi ulterior înştiinţaţi să depună o declaraţie de intenţie realizată conform scrisorii de aşteptări.

Condiţiile generale de participare sunt:

  • Cunoaşterea limbii române (scris şi vorbit) şi cetăţenia română sau cetăţenia altor state membre ale Uniunii Europene cu condiţia să aibă domiciliul în România;
  • Capacitate deplină de exerciţiu;
  • Stare de sănătate corespunzătoare funcţiei pentru care candidează, atestată pe bază de documente medicale;
  • Să nu fie destituit/ă dintr-o funcţie publică, sa nu fi fost revocat ca administrator sau director sau să nu-i fi încetat contractul individual de muncă pentru motive disciplinare în ultimii 5 ani;
  • nu au înscrieri în cazierul judiciar;
  • nu au înscrieri în cazierul fiscal;

Criteriile de evaluare / selecţie finală a candidaţilor – INTERVIU:

            1. Dosarul de candidatură.

            2. Matricea profilului de candidat.

            3. Declaraţia de intenţie a candidatului.

Dosarul de înscriere trebuie să cuprindă în mod obligatoriu următoarele documente:

  • copia actului de identitate;
  • copia diplomelor de studii;
  • curriculum vitae
  • cazierul judiciar / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 1;
  • cazier fiscal / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 2;
  • adeverinţa medicală care atestă starea de sănătate corespunzătoare / declaraţie pe proprie răspundere conform formular nr. 3;
  • declaraţie pe proprie răspundere privind statutul de “independent” conform formular nr. 4;
  • declaraţie pe proprie răspundere că nu a fost şi nici nu se află în situaţia desfăşurării unei proceduri de natură penală împotriva sa conform formular nr.5
  • declaraţie pe proprie răspundere privind calitatea de membru în consilii de administraţie ale întreprinderilor publice, altele decât cel în care urmează a fi numit conform formular nr. 6;
  • declaraţie de consimţământ prin care candidatul îşi exprimă acordul de a se procesa datele sale personale în scopul procedurii de recrutare şi selecţie conform formular nr. 7;
  • declaraţie pe proprie răspundere privind neîncadrarea în situaţia unui conflict de interese conform formular nr. 8;
  • declaraţie pe proprie răspundere prin care candidatul va confirma că nu se află într-una din situaţiile prevăzute la art. 4 din O.U.G. nr. 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice sau că nu a suferit o condamnare pentru o infracţiune legată de conduita profesională conform formular nr. 9.

* Candidaţii incluşi pe lista scurtă urmează să-şi completeze dosarul de candidatură cu cazierul judiciar, cazierul fiscal şi adeverinţă medicală, în cazul în care acestea nu au fost depuse la data depunerii dosarului.

Originalele actelor depuse la dosar vor fi văzute de comisie la proba de interviu.

Documentele necesare în procesul de recrutare / selecţie şi formularele de declaraţii se regăsesc pe pagina de internet a Primariei Municipiului Botosani  (www.primariabt.ro) și pe pagina de internet a societății ( www.urbanserv.ro ).

- Publicitate -

Dosarul de candidatură se va depune in termen de 30 de zile de la data publicarii anuntului, la registratura Primariei Municipiului Botosani în dosar plic închis şi sigilat, unde va primi un număr de înregistrare şi data certă a depunerii. Dosarul va avea menţionat “Candidatura pentru funcţia de membru în Consiliul de Administraţie al Societăţii URBAN SERV S.A  precum si numele şi prenumele candidatului. Tototdata, in mod obligatoriu, dosarul se va transmite si in format electronic pe adresa Expertului independent, FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL, respectiv foxconsiliu109@gmail.com

Plicurile ajunse după data şi ora menţionată nu vor fi luate în considerare.

Candidaţii declaraţi admişi la etapa de selecţie a dosarelor şi care se regăsesc pe lista scurtă vor  depune Declaratia de intentie si vor fi evaluaţi în cadrul interviului, ora şi locul desfăşurării acestuia urmând a fi anunţate personal.

Relaţii suplimentare se pot obţine la sediul Primariei Municpiului Botosani, Piata Revolutiei Nr. 1, Botosani, Judetul Botosani, si din partea Expertului Independent FOX MANAGEMENT CONSULTANTS SRL la tel: 0799.35.85.82

Nume /PrenumeFuncțiaDataSemnătura
Iulius Sebastian GherasePreședinte CSN05.11.2024 
Magdalena Cristina RaduExpert Independent CSN05.11.2024 
Daniela Elena DumitrașMembru CSN05.11.2024 
Anca Cristina BălinișteanuSecretar CSN05.11.2024 

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior COMBO-US-POLITICS-VOTE-TRUMP-HARRIS LIVE TEXT | Alegeri în SUA | Donald Trump este din nou președinte
Articolul următor Fosta şefă a ADR Sud-Vest Oltenia, dată de ANI pe mâna procurorilor
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Doliu național în Australia după atacul armat soldat cu 16 morți
Extern
Rata șomajului se menține la 6%
HR
Pensia medie lunară, în ușoară creștere
Economie

RSS Știri Financiare

  • Luca, Petru și Matei domină piața patiseriilor și simigeriilor
  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta

Citește și

ANUNȚ

9 minute
Loctrans Slatina
Anunțuri

ANUNȚ

6 minute

CONVOCATOR D&D ACCEPT CONSULTING S.R.L.

2 minute

ANUNȚ LICITAȚIE PUBLICĂ

2 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?