Primaria Ludus în calitate de autoritate tutelară pentru societatea ADMINISTRATIV SERV LUDUS SRL organizează concurs pentru selecția membrilor Consiliului de Administrație, pentru o perioada de maxim 4 ani.
Procedura de selecţie cuprinde următoarele etape succesive:
- Etapa I – selecţia dosarelor candidaților.
- Etapa a II-a – interviu pentru candidaţii declaraţi “admişi” după etapa I.
- post economist/jurist
- Studii superioare cu diplomă de licență, finalizate în domeniul fundamental științe sociale, ramura de știință: economic sau juridic.
- Experiență în domeniul juridic, economic, contabilitate, de audit sau financiar de cel puțin 5 ani, conf. OUG 109/2011 cu modificările și completările ulterioare.
1 post auditor
- Studii superioare cu diplomă de licență, finalizate în domeniul fundamental științe sociale, ramura de știință: economic.
- Minim 3 ani în audit statutar dobândită prin participarea la misiuni de audit statutar în România, în alt stat membru, într-un stat AELS, în Elveţia sau în Regatul Unit al Marii Britanii şi Irlandei de Nord sau în cadrul Comitetelor de audit formate la nivelul Consiliilor de administraţie/supraveghere ale unor societăţi/entităţi de interes public, dovedită cu documente.
Dosarul de participare va conține în mod obligatoriu:
- Curriculum Vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
- Copie act de identitate;
- Copie documente care atestă pregătirea profesională;
- Documente care atestă experiența în administrarea/managementul societăților comerciale/regiilor autonome, al altor entități din sectorul public sau privat (Carnet de muncă sau Adeverință, după caz);
- Cazier judiciar;
- Cazier fiscal;
- Adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, nu mai veche de 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- Declarație pe proprie răspundere dată în conf. Cu prev. Art. 326 Cod Penal, din care să rezulte îndeplinirea condițiilor legale pentru dobândirea calității de director general într-o societate, conf. Prev. L 31/1990 republicată privind societățile și a prev. OUG 109/2011 cu completările și modificările ulterioare;
- Declaraţie privind neîncadrarea în situaţia de conflict de interese, pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, pentru participare la selecție.
(Declarațiile se solicită anterior trimiterii documentelor prin transmiterea unei cereri la adresa office@arc-consulting.ro).
Criterii de evaluare/selecţie:
- Competenţe specifice sectorului de activitate;
- Competențe profesionale de importanță strategică;
- Cunoștințe de Guvernanță corporativă;
- Competențe sociale și personale;
- Gradul de aliniere cu Scrisoarea de așteptări a acționarilor.
Bibliografie: OUG 109/2011 cu modificările și completările ulterioare, HG 722/2016 – probarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din Ordonanța de urgenta a Guvernului nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, Legea Societăților 31/1990 republicată.
Dosarele de candidatură se transmit on-line la adresa office@arc-consulting.ro. Informaţii suplimentare puteţi obţine la numărul de telefon: 0733661233, persoană de contact Elena Căprar.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 8.05.2025