SALINA TURDA S.A. organizează concurs pentru selecția candidaților pentru postul de director general pe o perioadă de maxim 4 ani.
Procedura de selecție cuprinde următoarele etape succesive: Etapa I – selecția dosarelor candidaților. Etapa a II-a – test scris și interviu pentru candidații declarați “admiși” după etapa I.
DIRECTOR GENERAL – Condiții obligatorii
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta
- Atestat de manager în activitatea de turism (eliberat de minim 2 ani)
- Experienţă profesională generală, de cel puțin 10 ani, în domeniul studiilor superioare
- Experienţă de minim 7 ani în conducerea/administrarea unei/unor societăți comerciale, regiilor autonome sau a altor entități din sectorul public sau privat.*(art.143 din legea 31/1990)
- Experiență de minim 3 ani ca manager în activitatea de turism.
- Fără înscrisuri în cazierul judiciar
- Făraă înscrisuri în cazierul fiscal
- Stare de sănătate corespunzătoare postului, atestată pe baza adeverintei medicale eliberată de către medicul de familie sau de unitătile sanitare abilitate.
Dosarul de participare va conține în mod obligatoriu:
- Curriculum Vitae – model european conf. H.G. nr. 1021/2004;
- Copie act de identitate;
- Copie documente care atestă pregătirea profesională;
- Documente care atestă experiența în administrarea/managementul societăților comerciale/regiilor autonome, al altor entități din sectorul public sau privat (Carnet de muncă sau Adeverință, după caz);
- Cazier judiciar;
- Cazier fiscal;
- Adeverința care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
- Declarație pe proprie răspundere dată în conf. Cu prev. Art. 326 Cod Penal, din care să rezulte îndeplinirea condițiilor legale pentru dobândirea calității de administrator într-o societate, conf. Prev. L 31/1990 republicată privind societățile și a prev. OUG 109/2011 cu completările și modificările ulterioare (Declarația se obține și se completează la depunerea dosarului);
- Declaraţie privind neîncadrarea în situaţia de conflict de interese
(Declarațiile se solicită anterior trimiterii documentelor la adresa office@arc-consulting.ro).
Criterii de evaluare/selecție:
- Competenţe specifice sectorului de activitate;
- Competențe profesionale de importanță strategică;
- Cunoștințe de Guvernanță corporativă;
- Competențe sociale și personale;
- Gradul de aliniere cu Scrisoarea de așteptări a acționarilor.
Bibliografie:
- OUG 109/2011, guvernanța corporativă a întreprinderilor publice, actualizată cu modificările și completările ulterioare;
- HG 722/28.09.2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a unor prevederi din <LLNK 12011 109180 301 0 46>OUG 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice;
- Legea 31/16.11.1990 – privind societățile comerciale, actualizată.
Dosarele de candidatură vor avea specificat postul pentru care se candidează și se vor depune electronic la adresa de e-mail office@arc-consulting.ro. Informaţii suplimentare puteţi obţine la numărul de telefon: 0733661233, persoană de contact Elena Căprar.
Data limită pentru depunerea dosarelor: 11 noiembrie 2018