Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Apemin Tușnad a inaugurat o nouă linie de îmbuteliere
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Apemin Tușnad a inaugurat o nouă linie de îmbuteliere

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 10 februarie 2020
Distribuie
Apemin Tusnad
Apemin Tușnad

Apemin Tușnad își dezvoltă capacitățile de producție prin integrarea unei noi linii de îmbuteliere a apelor minerale în valoare de 4 milioane de euro, linie ce asigură o creștere cu 40% a capacităților de producție, în condiții de control microbiologic strict, informează moneybuzz.ro.

Implementată în parteneriat cu Sidel, parte a Tetra Laval Group, și beneficiind de experiența de aproape 170 ani și peste 40.000 de sisteme implementate în mai mult de 190 țări a acestei companii, noua linie de îmbuteliere este realizată la cele mai înalte standarde internaționale, beneficiind de ultimele inovații tehnice în domeniu.

Noua linie include una dintre cele mai importante evoluții în domeniul îmbutelierii apelor minerale: spre deosebire de vechile linii de îmbuteliere, toate operațiunile de formare, umplere și închidere a sticlelor sunt realizate într-un singur grup monobloc de mare performanță, compact și complet automatizat, în atmosferă controlată și în afara contactului uman, eliminând orice risc de contaminare microbiologică a produselor.

Astfel, întregul circuit de îmbuteliere a apelor minerale Tușnad și Artesia – din stratul acvifer subteran și până la produsul îmbuteliat și închis în sticlă, se desfășoară într-un sistem controlat, în afara oricărei interacțiuni biologice externe, fiind păstrate astfel integral puritatea și caracterul mineral al sursei, la cele mai înalte standarde de siguranță alimentară la nivel mondial.

Apemin Tușnad continuă să își reducă amprenta ecologică, în 2020 toate cele trei branduri din portofoliu – Tușnad, Artesia și Izvorul Ascuns, vor face trecerea la noile capace ”shorty”.

Împreună cu noile preforme cu gramaj redus, acestea realizează o economie medie de 5% la consumul de plastic pentru fiecare ambalaj.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Coronavirus Wuhan Diagnostic de la distanță pentru pacienții cu coronavirus
Articolul următor Câți bani a făcut Google în 2019
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Johnson&Johnson, obligată să plătească 40 de milioane $ despăgubiri la două femei care au spus că pudra de talc le-a cauzat cancer ovarian
Extern
UGIR – invitat la ședința Comisiei de dialog social din cadrul Instituției Prefectului, Județul Maramureș
Actualitate
Donald Trump, dat în judecată pentru că a demolat o aripă a Casei Albe ca să construiască o sală de bal
Extern

RSS Știri Financiare

  • Largest office occupiers spend under 5% of turnover on modern workspaces
  • Romania’s coworking market expands by 20% this year
  • Piața de coworking din România a crescut cu 20% anul acesta
  • MedLife a devenit cea mai valoroasă companie a sectorului de sănătate din România

Citește și

Companii

Lanț de supermarketuri amendat de ANPC cu peste 7 milioane de lei pentru nereguli constatate în toată țara

4 minute
Companii

Tehnologia cloud reprezintă cea mai avansată și răspândită soluție emergentă în companiile din România

5 minute
Companii

SustainAbility Talks: 4 din 10 români nu au auzit de niciun brand implicat în acțiuni sustenabile

6 minute
Publyo
Advertorial

Explorând noile orizonturi ale digitalizării cu Publyo PRO: Un Must-Have pentru Agențiile SEO și PR

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?