In ziua de astazi, competitia din orice industrie este una foarte puternica, fiind nevoiti sa ne promovam consecvent si inteligent pentru a castiga clienti si pentru a nu-i pierde pe cei deja existenti. In mediul online, crearea unui website de prezentare si realizarea de campanii Google Adwords ofera atat notorietate si vanzari, cat si o pozitie mai buna in fata concurentilor.
Campaniile Google AdWords se refera, in mare parte, la acele anunturi platite care apar oamenilor atunci cand cauta ceva pe Google.
Cum functioneaza aceste campanii Ads?
Daca afacerea ta ofera, spre exemplu, televizoare LCD si tu dai startul unei campanii AdWords in jurul cuvintelor cheie “televizoare LCD”, cei care cauta aceste cuvinte pe Google vor vedea reclama in topul cautarilor. In principiu, acesta este mecanismul dupa care functioneaza Google Ads. Bineinteles, exista multe alte lucruri de care trebuie sa tinem cont pentru cea mai buna returnare a investitiei, insa de asta se ocupa specialistii in publicitate online. Ei ne vor garanta ca bugetul este folosit astfel incat sa obtinem cele mai bune rezultate posibile.
Campaniile Adwords pot fi targetate foarte bine, astfel incat reclamele vor fi afisate strict celor interesati de ceea ce noi producem sau oferim. De cele mai multe ori, obiectivul acestor reclame este ca indivizii sa dea click pe reclama si ulterior sa ajunga pe site, unde sansele ca acestia sa cumpere, sa comande produse sau sa contacteze firma sunt ceva mai mari. Avantajele unor campanii Adwords in ziua de azi sunt deosebit de solide. Cateva dintre acestea sunt:
Platim pentru rezultate
Campaniile Google Adwords se concentreaza in jurul conceptului de pay-per-click. Asadar, din bugetul tau vor fi retrasi bani doar atunci cand clientul face click pe reclama. Toate statisticile realizate de Google garanteaza ca o reclama bine pusa la punct va aduce garantat vanzari care amortizeaza si depasesc bine investitiile.
Clientii nostri potentiali pur si simplu scriu pe Google ceea ce isi doresc, iar algoritmul motorului de cautare ii va intamplina cu reclama noastra. Este foarte eficienta aceasta abordare, deoarece vorbim de potentiali clienti deja foarte interesati sa cumpere ceva.
Putem sa devenim competitori puternici si putem aborda aproape orice nisa
Pe vremuri, doar companiile mari isi permiteau sa apeleze la servicii de publicitate. Atat bannerele cat si reclamele TV si Radio sunt destul de scumpe si nu ni le putem permite daca afacerea noastra este la inceput. Folosind Google Adwords, avem libertatea de a ne alege propriul buget, fiind benefic sa investim in campanii de reclama platita chiar de la inceput.
Prin utilizarea de cuvinte cheie si grupuri de cuvinte, putem practic sa ne asiguram ca reclama va ajunge numai la oameni interesati de tipul de produse sau servicii oferite de noi. Majoritatea companiilor care folosesc Adwords vor obtine rezultate foarte rapid utilizand astfel de campanii targetate pe publicul lor tinta specific. Realizate cum trebuie, reclamele Adwords pot fi aur curat pentru bunul mers al afacerii si pentru vanzarile atat pe termen scurt, cat si pe termen lung.
Cum implementam campanii Adwords? – Agentia Fortin
Oricine are acces la platforma de Adwords, insa realizarea unei reclame, in special a uneia foarte bune, nu este neaparat un lucru usor. Specialistii de la o agentie Adwords obtin certificate in urma studierii si testarii indelungate a platformei, deci reprezinta cea mai buna varianta la care putem apela.
Agentia Fortin este formata dintr-o echipa de profesionisti in marketing online care va garanteaza ca toate campaniile Adwords create si implementate vor aduce rezultate remarcabile.