Caută pe site
Publică anunț în ziar
Logo-Curierul-National-Wht Logo-Curierul-National-Blck
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: București, pe primul loc în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de dezvoltare
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Analiză

București, pe primul loc în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de dezvoltare

Irina Băncilă
Autor Irina Băncilă Publicat 28 septembrie 2018
Distribuie
Distribuie

Într-o lume în care naționalismul se află pe un trend ascendent, turismul internațional capătă o importanță sporită: depășește barierele culturale, ne lărgește orizonturile și reușește să aibă un impact economic resimțit puternic în rândul tuturor orașelor de pe glob.

Anul acesta, București se află pe primul loc în topul destinațiilor din Europa cu cel mai mare potențial de dezvoltare, conform Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane 2018, studiu care, în decursul ultimului deceniu a oferit o analiză importantă despre turismul urban și despre comportamentul turiștilor. București s-a aflat în top și anul trecut, când a fost orașul european cu cea mai mare creștere a numărului de turiști, conform Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane 2017.

„Ne bucură și suntem mândri că București se află în topul destinațiilor europene cu cel mai mare potențial de dezvoltare, după ce, anul trecut, a fost orașul european cu cea mai mare creștere a numărului de turiști. Pe de altă parte, nu ne miră, în condițiile în care noi credem că București reușește să răspundă cu succes exigențelor pe care le au turiștii din toată lumea, devansând astfel orașe cu tradiție în circuitul turistic”, a declarat Diana Tănase, Area Marketing Manager, Mastercard România.

Potențialul de dezvoltare înregistrat de București în 2018, potrivit Indexului Global Mastercard de Destinații Urbane, este de 10,7%. Datele Mastercard mai arată că București numără aproximativ 1,3 milioane de turiști care apelează la servicii de cazare, durata medie de ședere a turiștilor este de 1,6 zile, în timp ce valoarea medie cheltuită pe zi se ridică la 210 dolari.

Locul secund în clasament îi revine Lisabonei, cu un potențial de creștere în 2018 de 10,6%. Lisabona numără 4,9 milioane de turiști care apelează la servicii de cazare, durata medie pe care o petrece un turist în Lisabona este de 2,6 zile, în timp ce cheltuielile zilnice se ridică la o medie de 163 de dolari.

Cel de-al treilea loc în topul orașelor europene cu cel mai mare potențial de dezvoltare este ocupat de Santa Cruz De La Palma, cu 9,3%. Santa Cruz De La Palma numără 5 milioane de turiști care apelează la servicii de cazare, turiștii petrec, în medie, în oraș 8,1 zile, iar cheltuielile zilnice se ridică la o medie de 210 dolari.

Top 10 orașe din Europa cu cel mai mare potential de dezvoltare
  Potențial de creștere în 2018 Turiști care au apelat la servicii de cazare în 2017 Durata medie de ședere în 2017 Valoarea medie a cheltuielilor pe zi în 2017 (USD)
București 10,7% 1,3 milioane 1,6 nopți $210
Lisabona 10,6% 4,9 milioane 2,6 nopți $163
Santa Cruz De La Palma 9,3% 5 milioane 8,1 nopți $210
Moscova 8,8% 2,3 milioane 3,2 nopți $126
Varșovia 8,5% 1,4 milioane 1,9 nopți $261
Hamburg 8,5% 1,5 milioane 2,2 nopți $232
Tel Aviv 8,4% 1,7 milioane 8,2 nopți $142
Copenhaga 7,8% 1,8 milioane 3,5 nopți $256
Amsterdam 7,5% 7,2 milioane 2,2 nopți $242
Berlin 7,4% 5,1 milioane 2,7 nopți $232

Indexul Global Mastercard de Destinații Urbane, care s-a extins anul acesta și include 162 de orașe, nu reprezintă doar un top al destinațiilor urbane la nivel global, ci, pe baza unei analize amănunțite a volumului de turiști și a cheltuielilor înregistrate în anul 2017, oferă, de asemenea, previziuni de creștere pentru anul 2018 și, în premieră, o viziune de ansamblu asupra duratei medii de ședere și a sumei cheltuite pe zi.

Bangkok, cel mai vizitat oraș de pe glob

În ceea ce privește topul celor mai vizitate orașe pe plan global, Bangkok se află pe primul loc în acest clasament, urmat de Londra și Paris. Următoarele cele mai vizitate orașe din întreaga lume sunt Dubai, Singapore, New York, Kuala Lumpur, Tokyo, Istanbul și Seul. Potrivit studiului Mastercard, orașele din acest top demonstrează încă o dată importanța unei infrastucturi bine puse la punct, a unei puternice culturi locale, dar și a atracțiilor turistice și de business.

Cu aproximativ 20 de milioane de vizitatori, Bangkok rămâne fruntaș în clasamentul acestui an și este puțin probabil să fie depășit, având în vedere creșterea puternică de 9,6% estimată pentru 2018. Vizitatorii tind să stea în Bangkok 4,7 nopți și să cheltuiască în medie 173 de dolari pe zi.

Indiferent de motivul pentru care oamenii aleg să călătorească, fie în interes de afaceri sau pentru relaxare, Mastercard colaborează cu un spectru larg de parteneri, inclusiv companii de turism, planificatori urbani, bănci și comercianți pentru:

  • a identifica și a aborda provocările urbane prin soluții scalabile în incluziunea digitală și dezvoltarea economică; Mastercard a lansat recent City Possible, o platformă globală destinată orașelor, instituțiilor de cercetare și organizațiilor din sectorul privat prin intermediul căreia provocările comune sunt abordate prin colaborare;
  • a simplifica accesul la serviciile urbane esențiale, cum ar fi transportul public: în peste 100 de orașe, vizitatorii și localnicii pot folosi cardul contactless Mastercard pe care îl dețin deja pentru a avea acces în trenuri și autobuze;
  • a ajuta oamenii să călătorească în siguranță, oferind servicii de planificare, facilități și conectivitate fără probleme la destinație, dar și acceptare în milioane de locații din întreaga lume;
  • a crea experiențe unice în domeniul culinar, divertisment și cumpărături în 42 de orașe Priceless din întreaga lume.
Irina Băncilă 28 septembrie 2018
Distribuie articolul
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Un studiu Kaspersky Lab arată că 75% dintre persoane folosesc dispozitivele conectate pentru a evita conversațiile nedorite
Articolul următor În România meseria de agent imobiliar nu este reglementată. De ce aptitudini ai nevoie pentru a concura cu peste 8.000 de colegi?
1 Comment
  • Ipse spune:
    29 septembrie 2018 la 12:36

    in muulte domenii avem potential dar moare speranta! ca orice talent autohton. Muntele, marea, zonele traditionale si altele, sunt ucise moral de parvenitii ce au accesat functii decizionale, vezi politicul in prima faza apoi administratia.

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Ce alternative au IT-iștii la Pilonul II de pensii, după modificările Codului fiscal? Investiția ȋn fonduri private vs. bani ,,ȋn mână”
Fiscalitate IT
Trei sportivi cu dizabilități duc steagul României pe vârful Kilimanjaro pe 1 Decembrie
Sport
Atac ucigaș lansat de doi palestinieni la Ierusalim. Trei morți și șase răniți
Extern

RSS Stiri Fotbal

  • Scor de tenis cu Progresul Spartac și Steaua e pe loc de play-off
  • Atac decisiv la frăția Dinamo-FC FCSB! „Steaua este Steaua!”

Trebuie să citești

Actualitate

Ne dorim redresarea demografică a României?

Autor: Constantin Gătin (sociolog, expert INACO) În anul 2007, Centrul de Cercetări Demografice, din cadrul Institutului Național de Cercetări Economice,…

6 minute
Actualitate

Așa a reușit China să elimine sărăcia și să realizeze modernizarea sub conducerea PCC

Material realizat de Xinhua La o altitudine de 3.300 de metri, Sonam Tsering a oferit o hada, o eșarfă tradițională…

17 minute
oameni
Analiză

România are 9,86 milioane de sărbătorite

Cu prilejul sarbatoririi Zilei Internationale a Femeii, un comunicat al Institutului Naţional de Statistică arată că din totalul populației României,…

3 minute
masca coronavirus
Analiză

1 an de COVID-19 în România: Impactul pandemiei asupra calității vieții

În 26 februarie 2020, România a declarat înregistrat primul caz confirmat de COVID-19 – în comuna Prigoria (județul Gorj). Cazul…

15 minute
Logo-Curierul-National-Icon Logo-Curierul-National-Icon-Blck
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Fonduri Europene
  • Redacția

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

TEMATICE

  • Cultură și Educație
  • Eveniment
  • Opinii
  • Sănătate
  • Caricatură

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?