Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Campania Black Friday va aduce FAN Courier comenzi cu cel puțin 30% mai mari în luna noiembrie
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Campania Black Friday va aduce FAN Courier comenzi cu cel puțin 30% mai mari în luna noiembrie

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 9 noiembrie 2020
Distribuie
Cornel Morcov, CCO FAN Courier

FAN Courier se așteaptă ca ediția din acest an a Black Friday, cea mai mare campanie de discount practicată de retaileri, să genereze o creștere medie cu 30% a volumelor transportate și depășirea pragului de 500.000 de expediții în prima zi de după încheierea campaniei. Pentru a face față vârfului de activitate, compania a investit peste 15 milioane de euro în echipamente de livrare și gestiune a expedițiilor și relația cu clienții, a extins capacitatea de depozitare și a suplimentat flota auto și personalul angajat.

”Black Friday este un proiect care crește constant de la un an la altul și pentru care începem pregătirea încă de la mijlocul anului, bazându-ne pe rezultatele din anul anterior, dar și pe tendințele pe care le observăm de la o lună la alta. De regulă, luna noiembrie aduce creșteri de volume de până la 40% față de media zilnică din timpul anului, aici incluzând și Black Friday care, pentru noi, se încheie la maximum două săptămâni din momentul închiderii campaniei de soldare. Ne așteptăm și ne-am pregătit pentru un scenariu similar și pentru campania din acest an şi suntem cu toții focusați să ne respectăm promisiunea de livrare în termen a tuturor produselor”, a declarat Cornel Morcov, Chief Commercial Officer FAN Courier.

Reprezentantul companiei crede că, deși anul acesta, pe fondul pandemiei provocate de SARS-COV2, industria de curierat a fost solicitată constant la capacitate maximă, Black Friday ar putea genera creșteri similare cu cele din anul precedent. În același timp, el nu exclude posibilitatea să existe diferențe semnificative în ceea ce privește zonele de livrare a expedițiilor.

”Analizele efectuate ne-au arătat că sectorul fashion ar putea avea o creștere semnificativă anul acesta. În topul cerințelor s-ar putea afla, pe lângă produsele IT&C și cele de igienă, produse de mobilier și decorațiuni interioare care, în ultimii cinci ani, au înregistrat creșteri de până la zece ori. Produsele albe – electrocasnicele mari – nu mai sunt atât de solicitate de Black Friday”, explică oficialul companiei.

În ceea ce privește ”harta” comenzilor, compania spune că nu există o teritorializare specială, perioada de vârf generând volume ridicate în toate zonele. ”Sunt orașe care au o pondere de consum mare, precum Cluj-Napoca, Iași, Craiova, Timișoara, dar sunt și zonele exterioare ale orașelor principale care, în această perioadă, primesc mai multe colete. Ne așteptăm ca anul acesta să avem o creștere pe expedierile internaționale, atât pe volumele clienților din România care expediază în străinătate – Bulgaria, Ucraina, state membre UE dar și a companiilor internaționale care au livrări în România”.

FAN Courier a început pregătirile pentru perioada Black Friday de la mijlocul anului. Compania a investit mai mult de 4 milioane de euro pentru a înlocui cele 3.600 de dispozitive PDA aflate în dotarea curierilor și într-o aplicație pentru gestionarea expedițiilor de către curieri, a introdus un chatbot în comunicarea cu clienții și a continuat dezvoltarea aplicației de ticketing.

”Ca în fiecare an, ne-am asigurat că avem capacitatea de depozitare suficientă pentru a face față volumului mare de comenzi dar și capacitatea de transport și manipulare corespunzătoare. În consecință, în ultimele luni, ne-am extins echipa cu încă 350 de persoane și am suplimentat flota auto cu un număr de peste 300 de vehicule din toată gama – camioane pentru transportul între filiale și flota necesară livrărilor și colectărilor”, a adăugat Cornel Morcov.

În același timp, compania și-a optimizat resursele pentru a gestiona în parametri optimi atât volumele actuale cât și volumele excedentare din zona de e-commerce.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Ce afaceri au funcționat în pandemie și ce investiții noi apar în Craiova
Articolul următor Mai prețios decât aurul sau diamantele, în licitație, la București
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Ilie Bolojan, la asumarea răspunderii în Parlament: Dacă nu se va pune în practică ce am spus, nu voi mai fi prim-ministru
Featured Politic
PE va aproba 280 de milioane euro din banii UE pentru țările afectate de inundații
Extern
Legea stocării gazelor și foaia de parcurs a UE privind securitatea energetică
Extern

RSS Știri Fotbal

  • Steaua peste FC FCSB! Cum s-au clasat cele două cluburi în topul academiilor de fotbal
  • Spectacol total în primul amical al Stelei din această vară! S-au marcat șapte goluri!
  • Cinci dintr-o lovitură! Steaua a transferat doi spanioli și trei români
  • Homawoo pleacă liber de contract de la Dinamo la noul club al lui Rednic
  • Vis frânt în Giulești. „Tricolorii” mici se opresc în fața unei Olande impecabile!

Citește și

Companii

În prima vară de după pandemie, pe eMAG s-au înregistrat cu 11 milioane mai multe vizite față de vara lui 2021

4 minute
Actualitate

Un nou program pentru sprijinirea IMM-urilor din România: SME Eco-Tech

2 minute
Yannick Mooijman
Companii

UPS are un nou director general pentru România

2 minute
Companii

Promex S.A, cel mai vechi producător de excavatoare din România, a ieșit din insolvență cu doi ani mai devreme decât era prevăzut în Planul de reorganizare

5 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?