Pentru a obține maximul de conversii într-un timp mai scurt, multe companii indiferent de mărimea acestora apelează de cele mai multe ori la o agenție de Google Ads pentru a se promova.
Agenția ar trebui să îți propună tot ce se potrivește afacerii tale, dar și să caute continuu oportunități pentru fiecare produs și/sau serviciu oferit deoarece prin Google Ads poți să realizezi reclame diferite și să apari pe diverse site-uri.
Fiecare agenție de Google Ads ar trebui să poată să îți propună campanii de:
- Keyword sau cuvinte – sunt cuvinte sau seturi de cuvinte pe care le alegi pentru fi setate să apară într-un anunț plătit;
- Responsive – reclame care pot să își modifice automat formatul, conținutul sau aspectul în funcție de device-ul utilizat;
- Display – reclame sub formă de bannere care apar pe mai multe site-uri cu diferite conținuturi (de exemplu: publicații sau ziare online);
- Dinamice – reclame care se schimbă automat și se personalizează astfel încât fiecare client să vadă o reclamă Google relevantă pentru sine;
- Remarketing – reclame care se adresează vizitatorilor și care nu au realizat o anumită conversie prestabilită;
- Gmail – reclame care se afișează în contul de Gmail al fiecărui potențial client;
- YouTube – reclame care se afișează la începutul, în timpul sau la sfârșitul video-urilor urmărite pe acest canal;
- Aplicații – reclame care se afișează atunci când se utilizează o anumită aplicație mobilă;
- Jocuri – reclame care se afișează atunci deschizi un joc sau când te joci online.
Cum știi că agenția pe care o alegi poate să îți ofere servicii conforme cerințelor tale:
- Vizualizează informațiile de pe site-ul agenției: servicii oferite, rezultate, informații despre agenție (cum lucrează, istoric), dacă are studii de caz despre Google Ads sau alte platforme pe care activează;
- Citește ce spun clienții despre agenție: pe site (testimoniale), pe canalele de Social Media (Facebook, Instagram, LinkedIn, YouTube etc.), pe alte site-uri (ziare și reviste online, forumuri, publicații online etc.);
- După contactare vezi ce și cum îți răspunde, dacă feedback-ul primit este relevant pentru tine.
Agenția de Google Ads îți oferă un plus de valoare datorită experienței pe mai multe conturi și se va focusa exact pe campaniile Google Ads care pot crește vânzările ecommerce sau serviciile, pot genera lead-uri (potențiali clienți) și pot determina un branding eficient.
Un alt beneficiu pe care agenția de Google Ads îl oferă este cel legat de audiență. Agenția te ajută să construiești profilul clientului ideal pe care trebuie să se bazeze în direcționarea campaniilor.
De asemenea, agenția controlează mai ușor costurile reclamelor Google deoarece verifică periodic ce se întâmplă cu fiecare cont. Astfel, va măsura eficiența, va optimiza campaniile și bugetul.
O agenție de Google Ads potrivită îți va oferi o reclamă care îți va aduce numai beneficii într-un interval relativ scurt.