Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Cele 20 de milioane de euro pe an, din declarațiile UBER, sunt doar 26.000 de euro
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
AutoTransporturi

Cele 20 de milioane de euro pe an, din declarațiile UBER, sunt doar 26.000 de euro

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 4 aprilie 2019
Distribuie
Presedintele COTAR Vasile Stefanescu
Președintele COTAR, Vasile Ștefănescu

Confederația Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din România (C.O.T.A.R.) atrage atenția asupra gravelor erori de interpretare a legislației, de către politicienii români care consideră că un discurs demagogic în campanie electorală e mai important decât înțelegerea realității și respectarea legilor într-un stat.

Deviațiile grave de care dau dovadă politicienii din mai multe partide politice în ultimul timp arată foarte clar de ce suferă clasa politică din România. În loc să fie capabili să înțeleagă problemele legislative care afectează domeniul Transporturilor, foarte mulți au înțeles că problemele transportatorilor sunt un bun punct de pornire pentru discursuri demagogice și aberante, care să persuadeze un electorat nemulțumit. Nu putem să înțelegem de ce vor să ajungă în Parlament și în Guvern oameni care efectiv arată că nu înțeleg ce este o lege, care este necesitatea ei și, mai ales, necesitatea de a fi respectată.

A fi politician și a cere să se încalce legea, doar pentru că astfel cred unii că ajung la satisfacerea electoratului, este o nebunie! Noi, transportatorii autorizați, asistăm astăzi la un circ electoral în care politicieni din aproape toate partidele militează pentru încălcarea cu bună știință a Legii taximetriei, doar pentru a se face loc pe piața din România unor firme care încalcă cel puțin trei legi ale statului român: Legea taximetriei, Codul Muncii și Codul fiscal.

Reprezentanțiii uneia dintre firmele care încalcă simultan legislația din  România – și care au generat exact același tip de scandal, pe exact aceleași principii, în toate țările lumii – se apără spunând că plătesc taxe și impozite statului român. Doar că uită să specifice în ce cuantum și cu respectarea căror legi, dintre toate cele pe care le respectăm noi, transportatorii autorizați. Diferența între 26.000 de euro în ultimii 4 ani – cât a cotizat realmente respectiva firmă la bugetul statului – și 20 de milioane de euro pe an – cât declară aceeași firmă că ar fi plătit, este măcar un punct de pornire pentru o analiză corectă a situației reale a transporturilor rutiere de persoane, pentru politciienii care s-au grăbit să-și adauge acest scandal la campania electorală.

„Așa cum am declarat și la întâlnirea de la Guvern, din data de 21 martie, dacă tot se dorește un transport alternativ, să fie un capitol distinct în legea 38/2003, unde să se prevadă și această activitate, să fie limitată, să respecte aceleași reguli ca și noi, în ceea ce privește autorizarea, controlul, fiscalizarea și controlul autorităților în drept, precum și un număr limitat de mașini, ca și noi. Alfel înseamnă că suntem o țară comandată de aceste multinaționale care au înțeles că în România nu se respectă legile țării, iar politciienii sunt primii care sar în apărarea drepturilor celor care nu le respectă, iar Guvernul și Parlamentul trebuie să răspundă prompt la porunca oricărei firme care vine aici să încalce legea, pentru a le asigura un paradis fiscal. Și, nu în ultimul rând, să facă dovada mulținationala care declară că a plătit și plătește 20 de miloane de euro pe an în România, deși se poate constata din documentele de la ANAF că firma a plătit doar 26,000 de euro în ultimii 4 ani”, a declarat Vasile Ștefănescu, președintele COTAR.

De asemenea, transportatorii rutieri autorizați îi roagă pe politicieni să coboare din propriile mașini și să cerceteze singuri cum funcționează transportul rutier de persoane, înainte de a-și face campanie electorală cu sloganuri sau proiecte legislative pe care nu le înțeleg. Ar afla, de exemplu, că la Uber se poate face plata și cash, de un an, iar bon fiscal nu se poate emite, în condițiile în care taximetriștii sunt obligați să schimbe acum casele de marcat perfect funcționale, pentru alt „parandărăt” de care cineva are nevoie.             De asemenea, politicienii români ar putea să se uite și la știri, măcar din când în când, pentru că ar vedea că aceleași probleme sunt în cel puțin alte 20 de state – nu din lumea a treia, ci din vestul Europei, SUA și Australia, unde lucrurile s-au rezolvat în favoarea legii și a celor care respectă legea, nu în favoarea celor care fac lobby ilegal.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Tractorul agricol românesc TAGRO, omologat de Registrul Auto Român .
Articolul următor LəRN lansează Programul de formare în management cultural
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Frumusețe dincolo de cuvinte: Un spectacol uimitor de dans clasic chinezesc sosește la Timișoara
Cultură și Educație
Festivalul Internațional George Enescu: peste exact două luni România se va transforma în cea mai mare scenă a muzicii universale
Cultură și Educație
FPTR nu poate înțelege de ce se dorește eliminarea de pe piața concurențială a întreprinderilor mici și mijlocii, cu capital autohton
Economie

RSS Știri Fotbal

  • Vis frânt în Giulești. „Tricolorii” mici se opresc în fața unei Olande impecabile!
  • La ce echipe de club evoluează tinerii de la Naționala U19? Patru au trecut pe la Steaua
  • Scoruri fluviu în manșa tur a barajului de promovare în Liga 3. Surpriză la Beiuș!
  • Remiză spectaculoasă pentru Rapid în primul amical din Slovenia
  • Victorie la limită pentru Dinamo în amicalul cu CS Afumați. Gol Caragea

Citește și

Transporturi

Se recepționează calea ferată modernizată dintre Simeria și Sighișoara

4 minute
Transporturi

Proteste ale șoferilor români și bulgari împotriva restricțiilor COVID-19

1 minute
Auto

Electrificarea industriei auto

8 minute
politist amenda
Auto

Informaţie bombă din noul Cod rutier: Ce alegere trebuie să facă de azi şoferii români!

2 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?