Compania Naţională de Căi Ferate “CFR” SA informează că a fost semnat și transmis Ordinului de Începere a prestării serviciului pentru elaborarea studiului de fezabilitate necesar modernizării infrastructurii feroviare din Portul Constanța.
Contractul, în valoare de 9,2 milioane lei, fără TVA, este finanțat de Comisia Europeană, din Fondul de Coeziune și de la Bugetul de Stat.
Studiul de fezabilitate pentru obiectivul de investiții Modernizarea infrastructurii feroviare din Portul Constanța are ca principal scop identificarea și prezentarea unei soluţii optime pentru executarea lucrărilor de modernizare a infrastructurii feroviare, atât din punct de vedere tehnic, operaţional, economic, financiar, precum şi al impactului asupra mediului şi al schimbărilor climatice, conform cu cerinţele prevăzute în documentaţia de atribuire.
În cadrul studiului de fezabilitate se va analiza starea actuală a infrastructurii feroviare din Portul Constanţa, care dispune de 180 km de cale ferată, inclusiv elemente conexe – clădiri, poduri, podeșe, treceri la nivel – în vederea identificării blocajelor şi a altor deficienţe care afectează activitatea specifică din Port și circulaţia trenurilor de marfă pe traseul proiectului global și va propune soluții noi de desfășurare a activității prin reconfigurarea dispozitivelor de linii.
Dezvoltarea infrastructurii feroviare portuare va conduce la creșterea volumului de transport pe calea ferată, dar și a veniturilor CNCF CFR SA.
Așa Arată Trenurile În America , Nu Ca Rablele De Trenuri Din Europa [Germania Și România], Asia, Și Rusia La Un Loc, Nu Credeți Oare:
https://youtu.be/nm5hl2xl-ho?si=QViwB4ANAVfXhl5c
Oricum Europa [Germania ], Asia, Și Rusia Sunt În Urmă În Comparație Cu America, Nu Credeți Oare .
Rablele Se Aruncă, Nu Se Mai Folosește!
Trebuie Trenuri Noi, Nu Rable Bune De Aruncat Pe Foc La Gratar, Nu Credeți Oare .
Trimiteți Mai Departe Aceste Informații Pentru A Ajunge La Cât Mai Multă Lume.