vineri, 3 iulie, 2020
27.5 C
București

CGS a primit trofeul de argint Stevie Awards 2020 pentru vânzări și customer service

Computer Generated Solutions (CGS), unul dintre principalii furnizori globali de soluții de externalizare, aplicații pentru afaceri și servicii de învățare,a primit trofeul de argint Stevie Awards 2020 pentru vânzări și customer service la categoria „Centrul de contact sau Furnizorul de servicii de outsourcing al anului”. Compania americană este pentru al treilea an consecutiv pe podiumul Stevie Awards.

Premiile Stevie pentru vânzări și customer service sunt unele dintre cele mai importante distincții din lume pentru categoria customer service, centre de contact, dezvoltarea afacerilor și profesioniști în vânzări. Gala de decernare a premiilor Stevie a avut loc în Las Vegas, SUA, iar câștigătorii au fost desemnați în urma scorurilor obținute din partea a peste 180 de profesioniști din întreaga lume, grupați în șapte comisii de evaluare specializate.

„CGS încheie constant parteneriate cu companii globale pentru a furniza servicii de outsourcing care să aducă beneficii brand-urilor clienților. Anul trecut, CGS și-a extins serviciile globale prin optimizarea centrelor de suport, automatizarea proceselor care pot fi robotizate și îmbunătățirea modului de rezolvare a apelurilor. Angajamentul nostru pentru inovație – de la AI (Artificial Intelligence) la RPA (Robotic Process Automation) – a permis CGS să deruleze proiecte mai complexe care necesită un nivel mai ridicat de specializare, oferind în cele din urmă o experiență îmbunătățită pentru angajați și clienți”, a declarat Steve Petruk, Președintele Diviziei de Outsourcing Global al CGS.

Având la bază mii de agenți de call center dedicați și multilingvi, localizați în America de Nord, America de Sud, Europa și Orientul Mijlociu, în prezent, CGS acordă sprijin brand-urilor de top la nivel mondial, din domenii precum retail, medical, furnizori de telecomunicații și tehnologie sau branduri de ospitalitate. Printre soluțiile de externalizare inovatoare, scalabile și flexibile ale CGS se numără cele de helpdesk, suport tehnic, asistență clienți, management de furnizare, management de vânzări, finanțe și contabilitate.

Noul trofeu se adaugă și nominalizării, în februarie, în cadrul Global Outsourcing 100 de către Asociația Internațională a Profesioniștilor din Outsourcing (IAOP). Global Outsourcing 100 recunoaște cei mai buni furnizori de servicii de outsourcing din lume.

- Publicitate -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

ULTIMA ORĂ

Covid-19, scăpat de sub control în Statele Unite

Doctorul Anthoni Fauci: "Mergem în direcție greșită". Numărul contaminaţilor...

Cheia oferită de Confindustria România vine și în sprijinul industriei italiene

O participare extraordinară din partea României, dar și numeroase conexiuni din țările est-europene, precum Bulgaria, Albania, Polonia...

Tătaru: Dacă se va impune, vom avea o prelungire a stării de alertă

Ministrul Sănătăţii, Nelu Tătaru, a declarat vineri că în prezent nu există pericolul instituirii stării de urgenţă,...

ANUNȚ DE PUBLICITATE PRIVIND CUMPĂRAREA UNUI IMOBIL CU DESTINAȚIA DE SEDIU PENTRU AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU ADMINISTRARE ȘI REGLEMENTARE ÎN COMUNICAȚII

AUTORITATEA NAȚIONALĂ PENTRU ADMINISTRARE ȘI REGLEMENTARE ÎN COMUNICAȚII, cu sediul în București, str. Delea Nouă, nr. 2,...