Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Clienții trebuie să își recapete încrederea în asigurări
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Asigurări

Clienții trebuie să își recapete încrederea în asigurări

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 24 mai 2019
Distribuie
Calin Rangu

Prezent astăzi la evenimentul „Colocviile Pieței Financiare”, Călin Rangu – Director Direcția Supraveghere și Control Intermediari, Conduită și Scheme de Garantare, a declarat :

„Noua directivă de distribuție în asigurări (IDD) se aplică de 6 luni. Se constată o maturizare accelerată a brokerilor care se transformă din vânzători de polițe în consultanți în asigurarea bunăstării personale, împotriva riscurilor care îți pot produce prejudicii financiare, riscuri posibil a fi asigurate.

Unele riscuri pot fi posibil insurmontabile financiar, cum ar fi răspunderile civile pentru vătămări corporale, accidente, cutremure, etc.

Pentru prima dată și asigurătorii sunt definiți ca distribuitori cu obligația de a pune clientul în centrul activității. Pentru prima dată trebuie sa aibă standarde clare referitoare la produse, acestea să fie testate, sa fie construite plecând de la interesul clienților, să elimine conflictele de interese generate de remunerare, să aibă procese clare, transparente, cu puncte de control, parte a unui sistem de guvernanță profesionist.

Este un proces complex, un dialog permanent de analiză și modificare de procese și proceduri. Ne bucurăm să vedem receptivitate în majoritatea cazurilor. Mentalitățile, modurile de lucru se schimbă greu, necesită timp, dar este un drum cu o singură direcție, ritmul este alert, deoarece clienții trebuie să recâștige cât mai curând încrederea în sistemul de asigurări.

Scopul directivei IDD este eliminarea activităților care sunt în detrimentul clienților, de a le susține drepturile legitime și a dezvolta piața de asigurări într-un mediu corect pentru toți actorii implicați.

Pentru prima dată personalul de distribuție al societăților de asigurare trebuie să respecte standarde de competență profesională, să se îngrijească ca produsele vândute prin bănci sau intermediari auxiliari să fie prezentate corect și onest, cum sunt vânzările de produse de asigurare atașate altor bunuri sau servicii, ca telefoane mobile, călătorii, mașini, etc.

ASF desfășoară continuu analize tematice privind implementarea noii directive IDD, de la proceduri de proiectare a produselor până la cele de soluționare a daunelor, de la etapa de ofertare prin analizarea nevoilor clienților, până la încheierea contractului și prevederile acestuia.

Buna conduită a asigurătorilor va fi elementul cheie al succesului implementării noului cadru legal, devenind la fel de importantă ca abordarea prudențialității financiare, care cere să fii solvabil financiar, să ai capital necesar. Nu e suficient să fi stabil financiar dacă nu respecți drepturile clienților. Tratarea necorespunzătoare a clienților va avea implicații inclusiv pe stabilitate pe termen mediu si lung ’’.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Demisie în lacrimi: „Regret enorm că nu am putut să livrez Brexit”
Articolul următor Flota rusă, exercițiu de amploare în Marea Neagră, cu rachete Kalibr şi sisteme de artilerie
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

”Happy End” (2017), între satiră neagră și înțelegerea naturii umane
Cultură și Educație
Mica prinţesă a unor mari filme
Cultură și Educație
CM Hochei: ”Teutonii” răpun ”vikingii”: Germania – Norvegia 5-2
Sport

RSS Știri Fotbal

  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!
  • Etapă șocantă în Liga 2. Toate candidatele la retrogradare au câștigat!
  • Deznodământ amânat! Steaua și Csikszereda au remizat pentru a treia oară în acest sezon
  • Dinamo smulge un punct dramatic din duelul cu CFR. Clujenii se îndepărtează de titlu!

Citește și

Asigurări

CITR a fost numit lichidatorul judiciar al City Insurance

4 minute
Asigurări

Cele mai accesate specializări în asigurarea de sănătate Omniasig: medicină de laborator, imagistică, ginecologie, recuperare medicală, ORL

4 minute
accident
Asigurări

Avantajele incheierii unei asigurari auto direct din fata monitorului

6 minute
Valentin_Ionescu
Finanțe și Bănci

Valentin Ionescu (ASF): Piața financiară non-bancară din România are anticorpi pentru COVID-19

4 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?