Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Compania de consultanță Horváth a construit strategia de digitalizare pentru FAN Courier
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Compania de consultanță Horváth a construit strategia de digitalizare pentru FAN Courier

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 25 iulie 2022
Distribuie
foto: economica.net

Compania de consultanță în management Horváth, cu experiență internațională de peste 40 de ani, prezentă din 2005 pe piața din România, a asistat FAN Courier, liderul pieței locale de curierat, în proiectul de elaborare a Strategiei Digitale, care va contribui la consolidarea poziției de lider pe piața de profil.

Proiectul, derulat în perioada februarie-mai 2022, a avut la bază o analiză a proceselor interne de digitalizare în FAN Courier, o analiză a sistemelor și capabilităților digitale de care dispune compania, de structurare eficientă a inițiativelor de digitalizare noi sau deja planificate, dar și propuneri de soluții personalizate, moderne, care să ajute la accelerarea digitalizării.

”Compania de consultanță Horváth ne-a oferit o perspectivă obiectivă a etapelor și soluțiilor de care aveam nevoie pentru accelerarea digitalizării, proces care a devenit o necesitate pentru toți jucătorii industriei, în condițiile în care pandemia a dus la explozia comerțului online și a digitalizat tot mai mult relația client-furnizor. Ne dorim accelerarea digitalizării pentru a crește valoarea adăugată pe care o aducem business-ului, iar Horváth ne-a oferit suportul de care aveam nevoie în acest proces”, spune Alexandru Stelea, Head of Project Management Office FAN Courier.

Anul acesta, piața românească de e-commerce a înregistrat o valoare totală de 6,2 miliarde de euro, având o creștere de 44% față de 2019, dar de doar 10% față de 2020. Mare parte din creștere este datorată perioadelor prelungite de lockdown din timpul pandemiei de Covid 19. Dacă 2021 a avut un rol de consolidare a pieței, în 2022 se estimează că valoarea totală a acesteia va ajunge la 7 miliarde de euro, conform GPeC, ceea ce va avea implicații majore și în sectorul de curierat. În 2021, companiile de curierat și poștă au înregistrat o cifră de afaceri de peste 1,1 miliarde de euro, cu 34% mai mult față de nivelul pre-pandemic din 2019, pe fondul expansiunii e-commerce-ului.

Plecând de la acest context, echipa de consultanți Horváth a împărțit proiectul în mai multe etape, prima dintre acestea fiind analiza din două perspective – internă și externă. Din punct de vedere intern, focus-ul a fost asupra proceselor, sistemelor IT, capabilităților digitale, precum și a nevoilor și cerințelor FAN Courier. Analiza externă efectuată a ajutat la obținerea unor concluzii în ceea ce privește tendințele de digitalizare specifice industriei de curierat. Pe baza analizei și a strategiei de business a FAN Courier, Horváth a asistat compania în definirea unor obiective și cerințe de digitalizare pentru care au fost făcute mai multe scenarii și cărora le-au fost alocate programe pentru implementare într-un orizont de timp mediu.

„Industria de curierat trebuie să se adapteze schimbărilor aduse de pandemia de Covid 19, provocărilor actuale în lanțurile de aprovizionare și inflației ridicate. Astfel, transformarea digitală va juca un rol cheie în creșterea competitivității, prin desfășurarea unor procese de afaceri mai eficiente, îmbunătățirea capacităților de inovare și crearea unor experiențe mai bune pentru clienți, angajați și parteneri. Prin expertiza și capabilitățile noastre, ajutăm FAN Courier să rămână o companie agilă, conectată permanent la piață, la nevoile viitoare ale clienților, capabilă să ia decizii bazate pe date, care vor ajuta la accelerarea inovației în serviciile de curierat și vor genera valoare adăugată pentru clienți”, arată Kurt Weber, managing director Horváth Romania.

Planul de implementare definit în Strategia Digitală a FAN Courier include un portofoliu de nouă programe care, pe lângă inițiative specifice de digitalizare, vor ajuta la dezvoltarea capabilităților digitale în FAN Courier. Printre acestea, se numără un program de BI și Analytics modern, un program de automatizare și digitalizare a proceselor de business, precum și un program de Machine Learning și un program de optimizare a experienței digitale a clientului.

„FAN Courier este într-o poziție bună pentru transformare digitală, pe care nu o consideră o destinație, ci o stare permanentă de evoluție. Unul din factorii de succes al acestui proiect a fost deschiderea și susținerea managementului și angajaților FAN Courier cu care am colaborat eficient și am aliniat teme complexe. Rezultatele acestui proiect au condus la implicarea noastră viitoare și în etapele de implementare”, a adăugat Constantin Pelehra, Senior Project Manager, Horváth Romania.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior Românii au tăiat din cheltuielile cu utilitățile și au alocat un buget mai mare experiențelor pozitive (călătorii, concerte, socializare)
Articolul următor Simona Matei devine Partener în cadrul departamentului de Audit al EY România
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Putin despre planurile UE de a renunța la îngrășămintele rusești: „O prostie absolută”
Extern
ANAF a demarat procedura verificării potențialelor exporturi de profituri
Fiscalitate
Oliver Röpke, Președinte CESE: “Extinderea nu este pur și simplu o strategie geopolitică: este o promisiune de a susține democrația”
Extern

RSS Știri Fotbal

  • PENIBIL! FC FCSB se face de râs și este prima echipă românească învinsă vreodată de Andorra
  • Thriller la Miercurea Ciuc: Csíkszereda – Dinamo 2‑2 în prima etapă a Superligii
  • CFR Cluj începe cu emoții: victorie chinuită în prelungiri cu Unirea Slobozia
  • Start în trombă pentru „Șepcile Roșii”: 4-1 în deplasare cu Metaloglobus
  • Victorie la scor pentru Steaua în primul meci din Bulgaria. Transfer în defensivă!

Citește și

Companii

Aliant și Tailent contribuie la dezvoltarea viitoarelor generații de specialiști RPA

7 minute
Companii

Consiliul Concurenţei a autorizat, cu condiţii, preluarea FoodPanda Ro SRL de către Glovoappro SRL

3 minute
Companii

Deloitte România a asistat AQUILA, lider în servicii de distribuție și logistică pentru piața bunurilor de larg consum, în preluarea Romtec Europa, producător de lichide și aerosoli pentru autoturisme

4 minute
Companii

Consiliul Concurenţei a autorizat preluarea Augsburg International Impex SRL de către Autonet Group Holding AG

2 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?