Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Cum pot crește companiile loialitatea față de brand
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Companii

Cum pot crește companiile loialitatea față de brand

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 7 mai 2025
Distribuie

Raport Foundever

Foundever, lider global în managementul serviciilor de client experience (CX), a publicat un nou raport – „The New Customer Care Playbook„ – care analizează factorii care-i ajută pe clienții săi să se diferențieze pe piață în condițiile unei competitivități ridicate și al așteptărilor din ce în ce mai mari din partea consumatorilor.

Foundever subliniază că loialitatea clienților nu mai este câștigată doar prin preț sau calitatea produsului, ci de întreaga experiență oferită de brand. În acest sens, compania evidențiază necesitatea unei strategii de servicii pentru clienți care să aibă centrul atenției asupra oamenilor, să fie proactivă și personalizată.

Cercetarea identifică cinci strategii esențiale pe care companiile ar trebui să le adopte pentru a fideliza consumatorii pe termen lung față de brand:

  1. Personalizare eficientă, pentru un public larg: clienții se așteaptă ca brandurile să îi cunoască și să le ofere experiențe personalizate. Acest lucru presupune utilizarea datelor și a analizelor pentru a înțelege nevoile și preferințele consumatorilor, pentru a adapta comunicarea și ofertele la cerințele lor. Foundever evidențiază importanța implementării tehnologiilor bazate pe inteligență artificială pentru a realiza personalizare la scară largă, fără a pierde componenta umană.


  2. Proactivitate și anticipare: nu este suficient să reacționezi la problemele clienților. Brandurile trebuie să fie proactive și să le anticipeze nevoile, oferind soluții înainte ca problemele să apară. Acest lucru implică monitorizarea interacțiunilor cu clienții, analiza datelor și utilizarea inteligenței predictive pentru a identifica potențiale puncte nevralgice și a oferi asistență proactivă.


  3. Experiență coerentă pe toate canalele: clienții interacționează cu brandurile prin intermediul mai multor canale și au așteptarea ca experiența să fie cât mai facilă și aibă coerență toate canalele. Aceasta presupune o abordare integrată a tuturor canalelor de comunicare (telefon, e-mail, chat, social media etc.), astfel încât clienții să poată schimba canalul fără a pierde contextul interacțiunii.
  1. Agenți autonomi, cu acces la resurse: operatorii din serviciul de relații cu clienții reprezintă imaginea brandului, iar capacitatea lor de a rezolva probleme și de a oferi o experiență pozitivă este esențială pentru fidelizarea clienților. Foundever subliniază că este foarte important ca agenții să beneficieze de instrumentele, pregătirea și autonomia necesare pentru a lua decizii și a rezolva rapid și eficient problemele.
  1. O cultură a companiei orientată spre client: fidelizarea clienților este un proces care începe din interiorul companiei. Este esențial ca organizațiile să dezvolte o cultură centrată pe client, în care toți angajații înțeleg importanța experienței oferite și sunt dedicați furnizării unui serviciu excepțional. Acest lucru presupune încurajarea empatiei, colaborării și inovației în întreaga organizație.

„Este din ce în ce mai dificil pentru companii să se diferențieze și să construiască o relație de conexiune și încredere cu clientul. La Foundever studiem constant cum evoluează nevoile consumatorilor pentru că misiunea noastră principală e să sprijinim companiile în construirea unor relații durabile cu clienții lor, oferind soluții CX inovatoare și personalizate care susțin loialitatea și creșterea”, declară Rui da Silva, Country Leader la Foundever.

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior trambulina-copii 5 activități care țin copiii departe de ecrane în sezonul cald
Articolul următor Apelul World Vision România către generația care poate decide viitorul țării: Votul este cel mai important instrument prin care vă puteți face vocea auzită
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

Implicarea Filialei Județene Maramureș a UGIR în procesul de evaluare ARACIS pentru specializarea „Informatică Economică” la Universitatea de Vest „Vasile Goldiș” – o premieră la nivel național în domeniul Științe Economice
Economie
Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
Actualitate
ANCOM prelungește consultarea publică privind piața serviciilor de acces local la puncte fixe
Actualitate

RSS Știri Fotbal

  • CFR Cluj, regina Cupei! Victorie cu 3-2 într-o finală dramatică cu Hermannstadt
  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!
  • Etapă șocantă în Liga 2. Toate candidatele la retrogradare au câștigat!
  • Deznodământ amânat! Steaua și Csikszereda au remizat pentru a treia oară în acest sezon

Citește și

Companii

Târgul Întreprinderilor Mici și Mijlocii, ediția 2023 – industria IT & 4.0 – Cluj – Napoca

2 minute
Companii

Knauf Insulation România, alături de alți 3 mari producători, lansează un proiect integrat, dedicat construirii de mansarde moderne

4 minute
Companii

Gabriela Stănică preia coordonarea activității de e-commerce a Carrefour România

5 minute
Companii

JT Grup Oil anunță lansarea unei oferte publice de vânzare inițială a 10.000.000 acțiuni ordinare noi emise în urma unei operațiuni de majorare a capitalului social

5 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?