1.2 C
București
sâmbătă, 6 martie

Cum să dormi mai bine

Cu atâtea seriale și cafele bune, uneori uităm că activitatea noastră din timpul zilei ne poate afecta calitatea somnului. Apoi ne trezim obosiți, exagerăm cu volumul de cafea pe care îl consumăm în dorința de a fi mai eficienți, și cădem în capcana unui cerc vicios care ne poate face să fim obosiți pe tot parcursul săptămânii. Există soluții care pot fi implementate în rutina noastră și, de asemenea, putem achiziționa diverse lucruri care ne pot ajuta să dormim mai bine. Cu dorința unei vieți mai echilibrate și un card de credit, putem să ne îmbunătățim somnul.

Evită să bei cafea târziu. Știm, toți avem micile noastre plăceri vinovate. Cine bea cafea știe că dorința de a mai bea o cafea, după ce ai terminat-o pe prima, vine cam după vreo două ore. Uneori ne oprește conștiința, gândul că poate diseară s-ar putea să nu mai dormim, alte ori agitația provocată de cantitatea mare de cafea ne oprește din a mai turna încă o cană. E ok dacă bei după-amiaza, e ok dacă bei până în prânz. Dar ce trece de prânz… s-ar putea să se resimtă pe la un patru dimineața, când ochii sunt încă în tavan și începi să te gândești la micul dejun. Ceaiul verde are mai puțină cofeină, însă e posibil să aibă atât de puțină cofeină încât să nu reușească să te trezească pe tine, mai ales dacă ești fan al cafelei de mult timp.

Renunță puțin la ecrane înainte de somn. Știm, la fel ca atunci când eram mici și ne plăcea să adormim ascultând o poveste frumoasă, la fel și acum, ca adulți, ne place să mergem la somn urmărind un serial, o știre, un film. Însă se pare că lumina albastră emisă de către ecrane, ne-ar afecta capacitatea de a adormi mai repede, inhibându-ne secreția de melatonină. Peste tot o să găsești recomandări de tipul: citește dintr-o carte. Și noi îți recomandăm asta, desigur. Însă știm că poate în unele nopți te simți prea obosit pentru lectură, dar nu destul de obosit încât să adormi imediat. Poate un audiobook ar fi o soluție mai bună. Dacă găsești o ficțiune drăguță și asculți câte un capitol în fiecare seară înainte să adormi, s-ar putea să ai un somn mai bun și, cine știe, poate și visezi câteva din aventurile pe care le asculți.

Stabilește-ți o oră de culcare. Și, desigur, una de trezire. Dacă în fiecare seară stai până târziu și te trezești dimineața forțat pentru a începe lucrul, degeaba te culci duminică seara mai devreme. Dacă îți obișnuiești organismul cu un program fix de somn, te vei putea bucura de un somn mai bun și te vei simți mai odihnit/odihnită pe timpul zilei.

Petrecem mult timp din viața noastră stând în pat. E clar că se duc undeva la opt ore pe zi dormind, plus orele petrecute în pat în timpul zilei, privind la televizor sau pur și simplu odihnindu-ne. Mai ales dacă în perioada aceasta ai lucrat de acasă, probabil te-ai familiarizat cu micile pauze-recompensă, pe care ți le oferi cu generozitate atunci când completezi câte o sarcină. Este important să investești într-o saltea confortabilă, o pernă confortabilă și o pătură care să-ți facă zilele și nopțile mai bune. Dacă se întâmplă să dormi pe canapea, un topper te poate salva de la somnul incomod. Toate acestea, împreună cu o gamă largă de produse pentru dormit, le poți achiziționa de la Dormeo.

Un somn bun se poate obține ușor. Câteva schimbări în viața de zi cu zi și produse bune pe care le poți lua cu un card precum CardAvantajîți vor face nopțile mai liniștite.

- PUBLICITATE -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WWW