Ți-ai început blogul pentru mici afaceri dintr-un motiv. Poate că obiectivul tău este să îți dezvolți afacerea, să îmbunătățești relațiile cu clienții existenți , să crești gradul de cunoaștere a produselor sau serviciilor sau toate cele 3.
Cheia pentru atingerea acestor obiective este conectarea la publicul potrivit. Din fericire, există o mulțime de modalități de a face promovare online. Strategia de promovare perfectă va arăta diferit pentru fiecare afacere, așa că nu vă fie teamă să încercați diferite tactici până când veți găsi o potrivire bună.
Motoarele de căutare precum Google își clasifică rezultatele în funcție de gradul de potrivire a conținutului cu interogarea de căutare . Există câteva modalități prin care vă puteți îmbunătăți clasamentul și atrage noi vizitatori.
Prioritizați optimizarea motorului de căutare – prin optimizare seo
SEO este un subiect complex, dar poate fi redus în câțiva pași:
- Scrie un articol de blog cu o singură interogare de căutare în minte
- Includeți interogarea de căutare în adresa URL și eticheta de titlu a postării de pe blog
- Scrieți o meta descriere convingătoare
- Includeți un link către blogul dvs. în navigarea pe site-ul principal
Majoritatea site-urilor web au un meniu în partea de sus a paginii, care permite vizitatorilor să ajungă rapid la diferite secțiuni ale site-ului.
Asigurați-vă că ați inclus un link către blogul dvs. în navigarea principală într-un mod similar.
Dacă baza dvs. de clienți este activă pe unul sau mai multe site-uri de socializare , există o mulțime de lucruri pe care le puteți face pentru a genera trafic de pe aceste site-uri.
Optimizați postările de pe blog pentru social media
Mai multe elemente determină modul în care conținutul dvs. apare atunci când este distribuit pe site-urile de socializare. Optimizând aceste elemente, veți face postările dvs. mai atrăgătoare din punct de vedere vizual și veți crește probabilitatea de a atrage vizite de pe aceste site-uri.
Fii activ pe rețelele de socializare
Punctul forte al platformelor de socializare este că sunt concepute pentru interacțiuni, nu doar pentru difuzare. Creați conexiuni noi partajând linkuri către postări de blog sau articole pe care alții le-au scris pe care le-ați găsit interesante, implicându-vă în conversații (inclusiv cele care nu au legătură cu postările pe care le-ați scris) și punând întrebări pentru a încuraja discuțiile.
Încurajați-i pe alții să vă împărtășească postările pe blog
Puteți face mai ușor accesul oamenilor la postările dvs. de pe blog prin includerea butoanelor de partajare socială la crearea postării. Există o serie de plugin-uri disponibile care fac acest lucru foarte ușor de făcut.
Colaborați cu alții pentru a crea conținut de blog
Poate că ai o idee mare, dar ai nevoie de puțin ajutor pentru a o aduce la viață. Privirea către comunitatea dvs. de afaceri vă poate ajuta să găsiți colaboratori dispuși și competenți.
Când vă adresați potențialilor coechipieri, asigurați-vă că explicați clar ce doriți să creați. Asigurați-vă că prezentați de ce ar aduce beneficii colaborării la acest proiect. Setați responsabilități și sarcini explicite pentru fiecare dintre voi și, ca și în cazul interviurilor cu experți, faceți-le cât mai ușor posibil ca aceștia să spună da.
A ajunge la alții din industria dvs. vă poate ajuta să creați conținut de blog care ar fi dificil pe cont propriu. Asigurați-vă că informați colaboratorii când piesa va fi difuzată, astfel încât să o poată partaja cu rețeaua lor.