Fidelizarea clientilor este esentiala pentru orice companie, indiferent de domeniul in care activeaza. Ea reprezinta o componenta importanta a oricarui curs de vanzari organizat de echipa Brightway®.
Aceste traininguri, sustinute de o echipa cu o experienta de peste un deceniu in domeniu, acopera toate informatiile si modalitatile de actiune de care are nevoie un specialist in vanzari. Titlurile cursurilor sunt graitoare: Telesales & Customer Service, Tehnici de vanzare B2B/B2C, Tehnici de vanzare consultativa B2C, Customer Care si Negociere si persuasiune.
Din aceasta oferta diversa, un curs vanzari care ofera cele mai mari beneficii in efortul de fidelizare a clientilor este trainingul Customer Care. Iata cateva detalii esentiale despre organizarea si scopurile acestuia!
Cui i se adreseaza trainingul de Customer Care?
Customer Care sau asistenta pentru clienti este procesul prin care se construieste, pe langa relatia strict economica, si o conexiune emotionala cu clientii. In schimb, Customer Service reprezinta pur si simplu consultanta, sfatul sau asistenta oferite din partea afacerii direct pentru client. Conceptul de Customer Care este mai greu masurabil, insa prezinta avantajul ca este axat in principal pe relationarea one to one cu clientii.
Customer Care, unul dintre cele mai de succes tipuri de curs vanzari organizate de Brightway®, poate fi realizat atat pentru divizii si echipe intregi, cat si pentru un numar mai mici de doritori. El este construit pentru a veni in ajutorul celor care se ocupa de suport, indiferent de domeniul de activitate. Le va fi util atat celor care primesc clientii in showroom, cat si celor care interactioneaza cu acestia telefonic sau pe alte canale de comunicare.
Rezultatele obtinute de participanti
Toti cei care participa la acest curs de vanzari vor avea parte de o serie de rezultate vizibile, care ii vor ajuta in activitatea desfasurata zi de zi. Cele mai importante sunt urmatoarele:
• vor afla metode concrete de fidelizare a clientilor pe termen mediu si lung si vor sti cum sa le utilizeze pentru fiecare situatie in parte;
• isi vor insusi metode concrete de abordare a clientilor in orice tip de situatii;
• este dezvoltata, de asemenea, o strategie pentru identificarea motivatiilor care ii determina pe clienti sa aleaga o anumita companie;
• gestionarea eventualelor reclamatii este, de asemenea, extrem de importanta, astfel incat vor fi aratati pasii practici de strabatut pentru relationarea cu clientii nemultumiti;
• in cadrul cursului Customer Care, vor primi instrumente de comunicare eficienta cu diferite tipologii de clienti.
Rezultatele vizibile la nivel de organizatie
Avantajele sunt vizibile nu numai pentru fiecare participant individual la acest curs de vanzari, ci si pentru companiile si organizatiile in cadrul carora acestia isi desfasoara activitatea. Din acest punct de vedere, sunt obtinute urmatoarele rezultate:
• loializarea clientilor, prin intermediul unor tehnici prin intermediul carora acestia sa se simta multumiti pe termen lung;
• imbunatatirea imaginii companiei. Sunt furnizate instrumente prin care organizatia isi perfectioneaza imaginea in piata;
• rating si promovare online; clientii multumiti isi vor impartasi parerile in mediul online, ceea ce contribuie, de asemenea, la consolidarea imaginii companiei;
• eficienta si profesionalism; sunt indicate metode pentru optimizarea timpului alocat gestionarii nemultumirilor;
• strategie de comunicare. Participantii sunt ajutati sa contureze o strategie de comunicare a unor informatii corecte si complete.
Urmand un curs de vanzari potrivit, efectele benefice vor fi majore atat pentru tine, cat si pentru compania pe care o conduci sau in care lucrezi!