Caută pe site
Logo-Curierul-National-Wht Logo-Curierul-National-Blck
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Deschiderea de cont curent 100% online, o facilitate lansată de Telekom Banking
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Finanțe și Bănci

Deschiderea de cont curent 100% online, o facilitate lansată de Telekom Banking

Curierul Național
Autor Curierul Național Publicat 21 ianuarie 2021
Distribuie
Distribuie

Telekom Banking,proiectul financiar dezvoltat în cadrul parteneriatului dintre Telekom Romania și Alior Bank, sucursala locală a uneia dintre cele mai mari bănci din Polonia, lansează noua generație de deschidere a contului bancar printr-un proces 100% online, confirmând astfel angajamentul pentru digitalizare și inovație pe piața românească. Soluția a fost dezvoltată în parteneriat cu Onfido, o companie fintech care oferă tehnologia necesară pentru a confirma identitatea utilizatorilor prin intermediul smartphone-urilor.

Încă de la lansarea ofertei Telekom Banking pe piața românească, ce a avut loc în octombrie 2017, Alior Bank s-a poziționat ca bancă digitală, fiind printre primele bănci care ofereau clienților posibilitatea deschiderii unui cont bancar la distanță prin curier, proces care a fost îmbunătățit ulterior prin identificarea clienților bazată pe transfer bancar.

Noul proces de deschidere a contului este acum simplificat, fiind adaptat tendințelor actuale preferate de generația digitalizată, și oferă o experiență rapidă și sigură, fără alte interacțiuni sau emitere de certificate digitale. Clienții pot solicita deschiderea contului curent pe site-ul www.telekombanking.ro sau prin aplicația de mobil Telekom Banking, pe care o pot descărca gratuit din AppStore sau Google Play.

Clienții care își deschid un cont curent online beneficiază de un pachet complet de produse și servicii bancare care le facilitează efectuarea operațiunilor zilnice: acces la conturi de oriunde s-ar afla pentru a realiza transferuri online în lei și euro gratuite (în spațiul SEE), retrageri de la orice bancomat din lume fără comisioane și deschiderea online de depozite sau conturi de economii cu dobânzi avantajoase. Administrarea contului curent este gratuită cu condiția încasării unei sume minime de 650 lei lunar după primele 3 luni de la deschidere. Serviciile de Internet și Mobile Banking sunt, de asemenea, gratuite.

Procesul de deschidere a contului este rapid și simplu, putând fi desfășurat de oriunde și la orice oră. Solicitantul are nevoie doar de un dispozitiv cu conexiune la internet, de cartea de identitate și de un al doilea document de identificare, ca de exemplu, carnetul de conducere, iar verificarea identității sale de către bancă se va face pe baza unui video selfie de câteva secunde pe care trebuie să-l încarce în aplicație. Astfel, procesul pentru solicitarea deschiderii unui cont bancar și a emiterii unui card de debit poate dura doar câteva minute. Cardul de debit este livrat gratuit prin curier la adresa introdusă în aplicație.

Odată ce contul curent este deschis, clienții pot utiliza aplicația de mobil Telekom Banking pentru operațiunile zilnice, având la dispoziție o serie de functionalități ce permit efectuarea de transferuri online sau instant către alți utilizatori ai aplicației, plata facturilor, deschiderea de produse de economisire, solicitarea și administrarea cardurilor de debit, toate concepute într-un mod simplu, rapid și sigur. Aplicația îndeplinește cele mai noi standarde europene de securitate digitală privind autentificarea în aplicație bazată pe elemente biometrice, precum amprentă și recunoaștere facială, inclusiv confirmarea tranzacțiilor in-app, Alior Bank Polonia fiind unul dintre pionierii bankingului digital european.

Ana Cernat

„Contextul actual, accelerat de pandemie, determină băncile să își schimbe modul în care operează. Dacă în urmă cu doi-trei ani era esențială eliminarea deplasării clientului la bancă pentru servicii simple, acum este nevoie de mai mult. Clienții cer băncilor o experiență rapidă și fără fricțiuni inutile, similară cu cea oferită de un fintech. De aceea, experții Alior Bank au analizat în detaliu necesitatea fiecărui pas din fluxul de deschidere a contului online și au eliminat ceea ce nu aduce valoare clientului. Astfel, clientul are acces rapid la produsele esențiale printr-o interfață prietenoasă, din confortul canapelei de acasă sau din vârf de munte. În plus, prin call center-ul nostru, clientul poate să își rezolve repede nevoile financiare sau să clarifice eventualele nelămuriri. Avem un angajament pentru digitalizare, prin dezvoltarea de procese line, cu efort minim din partea clientului, și în perioada următoare vom veni către clienți cu noi surprize”, a declarat Ana Cernat, Director General al Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București.

*

Curierul Național 21 ianuarie 2021
Distribuie articolul
Facebook Twitter Whatsapp Whatsapp LinkedIn Email Copy Link Print
Articolul anterior 32% dintre români sunt siguri că băncile vor continua digitalizarea în următoarele 12 luni
Articolul următor Femeile din domeniul tehnologiei se confruntă cu bariere în carieră, din cauza pandemiei
Lăsați un comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Ultimele articole

Românii riscă amenzi de 6.000 de lei, dacă folosesc greşit cardul de energie
Energie
Românii au realizat 203 milioane de tranzacții către comercianți, iar o plată din patru a fost la supermarket
Finanțe și Bănci
Florin Spătaru: Transportul de mărfuri dinspre Republica Moldova poate fi facilitat prin platforma multimodală care se construieşte pe Dunăre, la Galați
Economie
Aproximativ 5 miliarde euro fonduri nerambursabile au la dispoziție companiile și autoritățile locale pentru investiții în panouri fotovoltaice, digitalizare, reciclare sau producție
Companii
La Mausoleul lui Rumi
Cultură și Educație

RSS Money Buzz!

  • Cum te ajută creditele nebancare în dezvoltarea afacerii? 28 ianuarie 2023
  • Românii intenționează să muncească mai mult pentru a-și crește veniturile 28 ianuarie 2023
  • Piața de birouri a stagnat în 2022. Livrările de spații noi s-au redus la jumătate 27 ianuarie 2023

Trebuie să citești

Finanțe și Bănci

Românii au realizat 203 milioane de tranzacții către comercianți, iar o plată din patru a fost la supermarket

Statistici Revolut Utilizatorii Revolut din România au realizat 203 milioane tranzacții anul trecut, din care cele mai multe (27%) pentru…

7 minute
Finanțe și Bănci

Adrian Câciu: Ajustări de taxe sau eliminarea unor facilităţi nu vor fi decise mai devreme de 2024

Mirela Ionela Achim (www.b1tv.ro) Adrian Câciu (PSD), ministrul Finanțelor, a declarat că „ajustări” de taxe sau eliminarea unor facilităţi pentru anumite sectoare…

2 minute
Finanțe și Bănci

Fonduri de 400 de milioane de euro pentru antreprenorii care au investit în mediul rural

Antreprenorii care au investit în satul românesc au primit în perioada 2015 – 2022 sprijin pentru înființarea și pentru dezvoltarea…

5 minute
Finanțe și Bănci

Cum devii în 2023 din angajat în bancă antreprenor și broker de credite

Să lucrezi în domeniul financiar-bancar poate să fie, de cele mai multe ori, destul de dificil, având în vedere că…

4 minute
Logo-Curierul-National-Icon Logo-Curierul-National-Icon-Blck
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
  • Redacția

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

TEMATICE

  • Cultură și Educație
  • Eveniment
  • Opinii
  • Sănătate
  • Caricatură

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Ștergeți din lista de lectură

Undo
Welcome Back!

Sign in to your account

Lost your password?