Discovery Channel România a avut parte de o creștere uriașă a audienţei și a cotei de piață în noiembrie. În această lună, televiziunea a înregistrat o creștere cu 41% a ratingului și cu 33% a cotei de piață, comparativ cu aceeași perioadă a anului 2019, respectiv +24% rating și +11% cota de piață, comparativ cu luna precedentă (octombrie). Această creștere a făcut ca noiembrie să fie cea mai bună lună din punct de vedere al audienţei în 2020 și a doua cea mai bună lună din ultimii cinci ani. Această performanță a consolidat poziţia de lider a Discovery Channel în prime time din august şi până în prezent, în categoria televiziunilor cu emisiuni inspirate din realitate.
Popularitatea aceasta se datoreaza în mare parte strategiei de conţinut, printre emisiunile preferate de români fiind: Mașini pe alese: Modele de vis; Test de supraviețuire în doi; Comori arhitecturale recuperate; Alaska: Ultima frontieră și O nouă șansă în sălbăticie. Această diversitate de emisiuni a ajutat şi la atragerea unui segment nou de public din categoria 25-34 de ani, care a crescut cu 70%. În plus, 44% dintre spectatorii Discovery Channel din România provin din rândul populației cu studii superioare, potrivit unui comunicat de presă.
Consolidând o lună deja impresionantă, în noiembrie, Discovery Channel România a reușit, de asemenea, să crească timpul mediu de vizionare pe staţie, până la 47 de minute, o creștere de 5% față de aceeași lună a anului trecut. Acest lucru clasează Discovery Channel pe locul doi, după HGTV, staţie aflată tot în portofoliul Discovery.
După succesul din noiembrie, Discovery Channel România va continua să prezinte mai mult conținut de înaltă calitate cu show-uri precum: Goana după aur: Furia apelor și 100 de zile în sălbăticie. Documentare captivante precum Triunghiul Bermudelor: Ape blestemate, Mistere din adâncuri și NASA: cazuri neelucidate vor fi, de asemenea, difuzate în decembrie, luna seriilor despre mistere (Mystery Month).
Discovery Channel Romania va deschide 2021 cu o gamă largă de episoade noi captivante și o mulțime de premiere, pe tot parcursul lunii ianuarie. Cel de-al doilea sezon din Miliardar sub acoperire se întoarce în ianuarie cu mai multe drame ca oricând, iar acțiunea serialului urmărește acum nu unul, ci trei miliardari care încearcă să-și clădească o avere plecând de la zero. Pe lângă toate acestea, televiziunea prezintă, de asemenea, două dintre cele mai așteptate și mai fascinante documentare: Lincoln: Portretul pierdut și Everest: Misterul primului cuceritor, ambele parte din seria Undiscovered. Nu în ultimul rând, telespectatorii vor fi încântați să urmărească întoarcerea unui veteran al Discovery Channel, Mike Rowe, într-o nouă emisiune: Meserii murdare: Echipa se întoarce, show în cadrul căruia echipajul original se reunește pentru a retrăi momentele cele mai murdare.
Sursa: Kantar Media / Target Urban 18-49