Douglas, unul dintre liderii retailului de frumusețe european, își extinde cu succes rețeaua de magazine din România cu un nou magazin în centrul comercial Băneasa Shopping City, aripa Feeria. Noua parfumerie este a 25-a din rețeaua națională de magazine și a noua din București.
Noua unitate consolidează poziția Douglas în zona comercială Băneasa, unde retailerul este prezent încă din 2008 cu un magazin de mari dimensiuni. Parfumeria din aripa Feeria are o suprafață de peste 200 de mp și propune clienților o selecție de peste 10.000 de produse, dintre care 34 de branduri proprii și exclusive.
„Industria frumuseții evoluează rapid, iar Douglas investește constant pentru a fi mereu aproape de clienți, atât prin extinderea rețelei de magazine fizice și a magazinului online, prin lansări de produse exclusive care răspund ultimelor tendințe, dar și prin modalitatea de abordare. Douglas întărește imaginea de sine a femeilor moderne, le încurajează să se bucure de propria frumusețe și să își cultive individualitatea în tot ceea ce fac”, a declarat Lavinia Ivas, Country Manager Douglas România, făcând referire la campania #doitforyou lansată anul acesta la nivel european.
Douglas Feeria este totodată și primul magazin din România care promovează noul logo Douglas, lansat la începutul lunii august, ca parte integrantă a noii strategii de brand. Elemente cheie ale strategiei de brand revizuite fundamental sunt un nou logo, o nouă declarație de misiune și o noua imagine vizuala. Relansarea brandului este unul dintre cei cinci piloni centrali ai strategiei #FORWARDBEAUTY inițiată de CEO-ul Douglas Group Tina Müller. Scopul strategiei este de a consolida poziția pe piață a companiei Douglas, printre altele, prin modernizarea și întinerirea mărcii.
Unul dintre elementele noii strategii de brand Douglas îl reprezintă vizualurile noi. Renumitul fotograf Peter Lindbergh a imortalizat în cadre alb negru frumusețea naturală a top modelelor internaționale Cara Delevingne, Amber Valletta, Alexa Chung, Lineisy Montero și Jon Kortajarena. Imaginile sunt utilizate în magazinele Douglas, în magazinele online și social media.
În linie cu noua identitate a brandului, care vorbește despre frumsețe dintr-o perspectivă sustenabilă, Douglas își concentrează eforturile spre a diversifica oferta de produse cu ingrediente naturale, bio, vegane sau cu ambalaje prietenoase cu mediul. Brandurilor proprii și exclusive existente în oferta actuală – EISENBERG, Teaology, Daytox, Douglas Naturals – li se vor adăuga din această toamnă brandurile cu recunoaștere internațională E-cooking, Hey Honey și Oh K!