Caută pe site
Publică anunț în ziar
curierul-national-logo Logo-Curierul-National-Blck
Publică anunț în ziar
  • Actualitate
  • Economie
    • Agricultură
    • Asigurări
    • Auto
    • Companii
    • Construcții
    • Energie
    • Finanțe și Bănci
    • Fiscalitate
    • HR
    • Imobiliare
    • IT
    • Retail
    • Transporturi
    • Turism
  • Extern
  • Politic
  • Cultură și Educație
  • Sport
  • Opinii
Reading: Dupa 25 de ani de activitate, Serpico Trading targetează iubitorii de smart cooking
Distribuie
Curierul NationalCurierul National
Search
  • Actualitate
  • Economie
  • Extern
  • Opinii
  • Politic
  • Sport
  • Salvate
  • PUBLICAȚIA
    • Despre noi / Contact
    • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Redacția
Have an existing account? Sign In
Follow
Retail

Dupa 25 de ani de activitate, Serpico Trading targetează iubitorii de smart cooking

Curierul Național
Autor Curierul Național
Publicat 20 decembrie 2018
Distribuie

La împlinirea a 25 de ani de activitate, importatorul  de produse alimentare Serpico Trading își consolidează poziția pe piață prin dezvoltarea de branduri proprii pentru consumatorul urban lipsit de timp, dar preocupat de sănătate. În ultimii ani, compania a lansat brandurile DeFish, Best Meat, O’Green și Chioce Minute create special pentru iubitorii de smart cooking. Strategia pentru următorii ani a companiei cu acționariat românesc se bazează pe lansarea de produse noi care să servească nevoilor unei piețe de consumatori activi, preocupați de stilul lor de viață. 

Serpico Trading este unul dintre pionierii distribuției de produse alimentare din România. Înființată în urmă cu 25 de ani, compania a crescut o dată cu piața și a investit în dezvoltarea de branduri proprii care sunt acum pe rafturile hipermarketurilor din România. Serpico Trading s-a repoziționat în ultimii ani printr-o strategie care include dezvoltarea de produse proprii. În prezent, compania deține două depozite în Otopeni: unul pentru produse congelate și unul pentru produse ambientale.  

La aniversarea a un sfert de secol de activitate, fondatorii companiei susțin că cifra de afaceri de aproximativ 10 de milioane de euro a fost consolidată prin abordarea unei filosofii simple:

 “Alegem branduri de top și le facem accesibile consumatorului român printr-o rețea solidă de distribuție. Datorită acestei strategii, Serpico Trading este recunoscută ca o companie activă, un trend setter în acest segment de piață”, declară Gabriel Simion, fondatorul companiei.

Decizia Serpico Trading de a dezvolta mărci proprii de produse alimentare reprezintă principalul proiect al companiei pentru următorii ani. Publicul targetat este cel familiarizat cu beneficiile și avantajele alimentelor congelate, aspect ce se poate traduce printr-o creștere a vânzarilor în acest segment.

 “Trăim într-o societate în care lucrurile evoluează și se desfasoară într-un ritm accelerat, o resursă din ce în ce mai importantă fiind timpul. În acest caz „asul” din manecă este Choice Minute, un brand de produse ready meal. Încercăm astfel să recuperam minutele  pe care clientul le pierde în trafic, gătind, așteptând metroul sau alte activități urbane care ne consumă timpul. Noi ne-am propus să-l bonusăm, compensându-i timpul pierdut cu o masă de calitate care îi va consuma puțin timp pentru preparare”, spune Bogdan Costin, marketing manager în cadrul Serpico Trading.

Pastrând același concept de business, Serpico va continua să lanseze branduri noi în portofoliu și să dezvolte, în paralel, sectorul de private label.

“După 25 de ani de experiență, viitorul cu siguranță este mult mai predictibil. Am reușit ca în acest timp să avem atât o echipă performantă, motivată, cât și branduri internaționale de succes și branduri proprii care își găsesc loc în inimile consumatorilor”, declară Gabriela Simion membru fondator Serpico Trading

Distribuie articolul
Facebook Whatsapp Whatsapp LinkedIn Reddit Telegram Email Copy Link Print
Distribuie
Articolul anterior poza CurierulNational - Instalatia electrica Tu ai suficiente prize în casă? Ce trebuie să știi înainte să renovezi
Articolul următor 70% dintre spitalele analizate respectă bunele practici în antibioterapie
Niciun comentariu

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

-Publicitate-
Ad imageAd image

Ultimele articole

25 mai 1856, „fila de aur” a Unirii Principatelor Române
Cultură și Educație
Se poate evita creșterea de impozite și taxe?
Economie Featured Opinii
Luna mai – luna promovării Economiei sociale, eveniment organizat de AJOFM Maramureș în cadrul „Bursei Generale a Locurilor de Muncă”
HR

RSS Știri Fotbal

  • VIDEO | Ce salarii au sportivii de la secția de fotbal a Stelei
  • Reșițenii strică sărbătoarea Stelei, dar roș-albaștrii termină pe loc de Superliga
  • CFR Cluj, regina Cupei! Victorie cu 3-2 într-o finală dramatică cu Hermannstadt
  • Steaua urcă pe primul loc în Liga 2! Roș-albaștrii au trecut lejer de Metaloglobus
  • Farul câștigă la limită și o trimite pe Gloria Buzău înapoi în liga secundă!

Citește și

Retail

Tendințe pe piața retailului de lux. Până în 2030 se estimează ca valoarea pieței să ajungă la 580 miliarde de euro

6 minute
Retail

Alukönigstahl România anunță deschiderea unui magazin online cu accesorii pentru ferestre și uși

2 minute
Retail

Chicco România mută magazinele stradale în malluri

4 minute
Retail

Ariston Thermo facilitează accesul la apă caldă pentru cca. 32.000 de copii și vârstnici din țară

6 minute
favicon curierul national favicon curierul national
  • EDIȚIA DIGITALĂ
  • ABONAMENT DIGITAL
  • PUBLICĂ ANUNȚ ÎN ZIAR
  • CONTACTEAZĂ-NE

PUBLICAȚIA

  • Despre noi
  • Publicitate
    • Fonduri Europene
    • Anunțuri Mică Publicitate
    • Advertorial
  • Redacția
  • Contact

ȘTIRI

  • Actualitate
  • Extern
  • Cultură și Educație
  • Politic
  • Sport
  • București

BANI

  • Economie
  • Companii
  • IT
  • Agricultură
  • Energie
  • Fiscalitate
  • Imobiliare
  • Turism

PARTENERI

  • B1 TV
  • Gazeta de Sud
  • Money Buzz!
  • Știrile de Azi
  • Goool.ro
  • Bucharest Daily News
  • Slatina Buzz!

BUN DE AFACERI, DIN 1990

Welcome Back!

Sign in to your account

Username or Email Address
Password

Lost your password?