Eisberg, principalul furnizor de salate convenience de pe piața românească, a înregistrat și în 2019 o creștere de două cifre, atât ca cifră de afaceri cât și ca volum de vânzări.
„Am încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 12 milioane euro și creșteri de 15% în volum și 11% în valoare. Da, creșterea de volum este diferită de cea valorică, dar este exact după cum ne-am propus să ne dezvoltăm. În continuare, vom încerca să menținem acest ritm, eventual să scădem prețurile, pe măsură ce volumele cresc”, explică Nicoleta Scarlat, director de vânzări Eisberg.
„În 2018 am vândut 3.200 tone, iar anul trecut am crescut la 3.700 tone, ceea ce înseamnă 13 milioane de pungi, care cântăresc de la 80 grame la 1,5 kg. Creșterea s-a bazat atât pe retail cât și pe sisteme de restaurante, întrucât suntem un caz norocos, când nu ne ajută sezonalitatea pentru una, ne ajută pentru cealaltă” a completat Nicoleta Scarlat.
Compania apreciază că a reușit să-și mențină cota de piață autoestimată la 60%, în condițiile deschiderii constante de noi locații.
În 2019, Eisberg a demarat o investiție în extinderea spațiului de producție și retehnologizare, în valoare de peste 4 milioane euro, care urmează să se finalizeze în cursul acestui an.
„Investiția presupune echipamente noi, dar și linii care vin în completarea celor deja existente” explică Lucian Trofin, directorul general Eisberg.
„Am finalizat peste 50% din lucrările de extindere, spațiile sociale fiind primele date în folosință. Iar acest lucru este important, întrucât bunul renume al companiei se datorează angajaților, care conștientizează că vor avea un loc de muncă bun, dacă vor susține compania. Ceea ce explică probabil și rata mare de retenție a angajaților, care este de 80%. O cifră mare, cu atât mai mare cu cât piața suferă din pricina lipsei forței de muncă”, a concluzionat directorul Eisberg
Eisberg este parte a grupului elvețian Bell Food iar competitorii săi locali sunt Agriro și Coral.