Pandemia a schimbat obiceiurile de consum. Un segment important al consumatorilor a devenit tot mai preocupat de un mod de viață sănătos, fiind interesat de sursa de proveniență a alimentelor, care trebuie să fie una sigură, controlabilă.
În acest context, Eisberg, liderul pieței de profil din România, a decis la începutul acestui an să-și deschidă porțile fabricii pentru creatorii de conținut interesați de modul în care sunt procesate și ambalate salatele, atât cele cumpărate din magazin cât și cele folosite la preparate de către principalele lanțuri de restaurante.
Ana Morodan, Alina Greavu (Aluziva), Cristian China-Birta, Silvia Palașca, Ovidiu Mureșanu şi Cristi Florea au fost unii dintre cei care au ales să viziteze fabrica Eisberg, locul unde cele mai proaspete și sănătoase ingrediente sunt spălate și pregătite în cele mai sigure condiții, pentru a compune de peste 25 de ani mixuri savuroase și sănătoase.
Vizitele au avut loc individual, dar fiecare dintre ei a îmbrăcat costumul de protecție obligatoriu la intrarea în secțiile de producție și a urmat cu strictețe normele care vizează siguranța alimentului, extrem de riguroase în acest domeniu.
Invitații, bloggeri și influenceri cunoscuți, au aflat direct de la sursă cum sunt selectați furnizorii, ce condiții trebuie să îndeplinească și cum sunt verificați aceștia pe durata obținerii culturilor.
La întrebările lor a răspuns Nicoleta Scarlat, director de marketing și vânzări Eisberg: “nu este simplu să obții materie primă, salatele pe care le folosim cresc în majoritatea lor pe câmp. Chiar dacă există sisteme de irigații, condițiile meteo extreme distrug culturile. Peste toate acestea mai există și provocarea siguranței alimentare. Eisberg nu folosește doar culturi bio, însă folosește culturi atent controlate, așadar furnizorii nu sunt ușor de găsit”.
Curioși să afle cum a influențat pandemia regulile sanitare din fabrică, au aflat cu surprindere că: “regulile nu s-au schimbat prea mult. La Eisberg s-a investit constant în sistemele de protecție și de control al calității și siguranței alimentului, ceea ce ne-a oferit, de-a lungul timpului, o excelentă reputație privind respectarea celor mai stricte standarde, care garantează alimente sigure și de înaltă calitate. Menținerea acestor standarde, în special în contextul pandemiei, ne-a oferit un avantaj: a generat o creștere a numărului de consumatori finali.”a precizat Nicoleta Scarlat.
Compania Eisberg este pe piața românească de 25 de ani, are în medie 100 de angajați, iar pentru anul trecut a înregistrat o creștere de 18% a cifrei de afaceri.