În perioada iulie-august, eMAG a pus la dispoziția utilizatorilor un serviciu special de livrare rapidă pe litoral: comenzile plasate până la ora 12:00 au fost livrate în aceeași zi, iar cele plasate până la ora 24:00 au ajuns la destinatar în ziua următoare, într-un interval orar ales de client.
În cele două luni, serviciile de livrare rapidă au generat o creștere de 40% a numărului de comenzi plasate, comparativ cu vara lui 2017. Peste 30.000 de produse au fost livrate la malul mării, chiar și în hoteluri, la restaurante sau direct pe plajă.
Atât turiștii, cât și localnicii au profitat de serviciul de livrare rapidă pe litoral: Mangalia a dominat topul stațiunilor cu cele mai multe comenzi, urmată de Costinești, Eforie Nord și 2 Mai. Printre cele mai comandate produse au fost cele pentru copii (scutece, suzete, jucării, alimente), accesorii pentru plajă (șezlonguri, umbrele, mese și scaune pentru camping, paturi pliante, protecții pentru saltea), dar și produse din gama electro-IT: laptopuri, telefoane și accesorii, electrocasnice mici și aparate pentru îngrijire personală.
„Clienții își doresc simplitate și viteză. În contextul creșterii până la 70% a vizitelor de pe dispozitive mobile, răspundem nevoii de rapiditate cu servicii de livrare predictibile și optimizate în mod constant. Continuăm să inovăm în zona serviciilor prin opțiunile de livrare tot mai rapide în toată țara și prin livrarea în aceeași zi sau planificată într-o altă zi a săptămânii, care îi oferă clientului controlul asupra livrării” a declarat Radu Ilinof, Business Development Director eMAG.
Comenzi și produse
Comanda cu valoarea cea mai mică: o husă de pat, mov, în valoare de 38 de lei, livrată în Costinești;
Comanda cu valoarea cea mai mare: un televizor cu diagonala de 190 cm, în valoare de 6.500 de lei, livrat în Eforie Nord;
Cea mai rapidă livrare pe litoral: două scaune pliante, comandate la ora 11:00, livrate la ora 16:00 în 2 Mai;
Comanda cu cele mai multe produse a fost livrată în Mamaia: printre cele 20 de articole s-au numărat scutece, biberoane și jucării.
eMAG a investit în diversificarea opțiunilor de livrare și a lansat, începând din această vară, opțiuni speciale de livrare. Astfel, pentru livrarea comenzilor în București și județul Ilfov, utilizatorii pot selecta serviciul premium de livrare planificată și pot alege ziua și intervalul orar în care doresc să fie livrată comanda. Aceștia au la dispoziție 6 intervale orare, inclusiv în aceeași zi. În plus, livrarea standard în București și județul Ilfov se face a doua zi, indiferent de ora la care este plasată comanda. Opțiunile speciale de livrare vor fi lansate în curând și în alte orașe din țară.