Evolutia unei companii se bazează pe management. Care sunt ramurile managementului carora trebuie sa li se acorde atentie maxima?

Administrarea unei companii nu este simpla, mai ales daca aceasta companie are multi angajati, are numeroase activitati si procese de business si se bazeaza pe tot felul de utilaje si programe pentru a functiona corect.  Din fericire, administrarea nu mai este nici la fel de dificila precum era odinioara. Orice firma poate sa achizitioneze un Software BPM (Business Process Management), cu ajutorul caruia sa obtina economii de timp si de bani.

Chiar si un software bun insa, trebuie sa existe o viziune cat mai buna din partea celor din conducere si sa existe un focus pe elementele cu adevarat importante.

Conform expertilor in BPM, exista 4 ramuri ale managementului care trebuie sa fie implementate in orice companie.

Cele 4 ramuri ale unui management de calitate

Managementul deciziilor

Intr-o companie exista multi oameni care iau decizii si nu intotdeauna deciziile luate sunt cele corecte. Este foarte important ca deciziile sa fie luate intr-un mod cat mai eficient si cat mai rapid. De multe ori, in companiile cu mai multi factori de decizie pot aparea blocaje din cauza diferentelor mari de opinie.

Managementul proceselor de afaceri

Din ce in ce mai multe companii apeleaza la experti in managementul proceselor de afaceri ( BPM).  Intregul proces de management se face prin software bine realizat si are drept scop reducerea costurilor, reducerea nivelului de munca si cresterea calitatii produselor si a serviciilor. Managementul proceselor de afaceri este indispensabil in mediul de afaceri modern, data fiind concurenta uriasa. Mai toate companiile mari ofera servicii de buna calitate, diferentierea facandu-se, adeseori, printr-un management eficient de business.

Managementul performantei

Monitorizarea rezultatelor este, de asemenea, foarte importanta. Acestea pot fi comparate cu previziunile si pot da nastere unor actiuni de corectare a eventualelor greseli. Managementul performantei este un instrument excelent pentru previzionare si pentru cresterea vitezei de planificare. De asemenea, este un instrument prin care se pot monitoriza foarte bine cheltuielile.

Managementul riscului

Riscul atrage de multe ori castiguri substantiale. Totusi, acesta trebuie sa fie cat mai mic, in asa fel incat sa nu exista pierderi pe masura. O alta diferenta majora intre companiile de succes si cele care nu au atat de mult succes este modul in care isi administreaza riscul. Descoperirea si tinerea sub control a riscurilor este secretul companiilor care evita pierderi foarte mari.

Un management bun al riscurilor implica identificarea lor, clasificarea in functie de importanta si gasirea solutiilor pentru a le controla.

Desi multe firme sunt tentate sa aiba un departament de management in house, este recomandat sa se apeleze la firme specializate. Motivele sunt simple: experienta mai mare, detinerea unor softuri care se dovedesc foarte eficiente si o viziune proaspata asupra intregului proces. Este bine ca in momentul in care apar anumite probleme sa existe o viziune detasata, care sa vina din exterior si sa vada eventuale probleme pe care angajatii companiei nu le vad.

- PUBLICITATE -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WWW