5.2 C
București
sâmbătă, 27 februarie

Farmec a investit 1 milion de euro în gama Gerovital H3 Evolution Perfect Look și o anunță ambasador pe Catrinel Menghia

  • Gerovital lansează oficial vârful inovației sale pe segmentul antiaging, extensia de gamă Gerovital H3 Evolution Perfect Look, și își reconfirmă poziția de lider pe această nișă.
  • În 2021, compania producătoare țintește o creștere de 20% a cifrei de afaceri pentru gama Gerovital H3 Evolution și o anunță ambasador de brand pe Catrinel Menghia, actriță și top model internațional.

Farmec, cel mai mare producător român de cosmetice, lansează oficial vârful inovației sale pe segmentul antirid și continuă să fie lider de piață pe această nișă cu marca Gerovital. Anunțul marchează totodată un rezultat important: fiolele cu 5% acid hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution sunt cel mai bine vândut produs antirid de pe piață în 20201. Compania clujeană se așteaptă să mențină trendul ascendent în vânzări pe segmentul antirid și previzionează o creștere de 20% pentru gama Gerovital H3 Evolution până la finalul anului în curs. Creșterea va fi impulsionată de lansarea extensiei Perfect Look și de colaborarea cu actrița și top modelul internațional, Catrinel Menghia, devenită ambasador al liniei Gerovital H3 Evolution.

După ce, la începutul anului trecut, Farmec a prioritizat producția de biocide pentru a răspunde nevoilor pieței, ca urmare a declanșării pandemiei, compania a încheiat anul 2020 cu o nouă lansare pe segmentul face care:o formulă inovatoare, compusă din acid hialuronic 4D și ulei natural din trandafir sălbatic, creată în laboratoarele din Cluj-Napoca. Acest complex molecular antirid de ultimă generație se află la baza noului Perfect Look, o extensie a gamei Gerovital H3 Evolution. Investițiile direcționate spre dezvoltarea acestei game se ridică la aproximativ un milion de euro.

„Celebrăm zece ani de Gerovital H3 Evolution cu o extensie a gamei care are la bază o formulă, care s-a dovedit a fi foarte eficientă în urma testelor realizate de laboratoarele Evic: acidul hialuronic 4D și uleiul de trandafir sălbatic. Această noutate vine să întărească poziția de lider pe care o deține Gerovital pe segmentul antirid și performanțele gamei Evolution, care aduce, în portofoliul Farmec, 7% din vânzările valorice. Nu puteam să nu marcăm acest moment cu o asociere de brand, care să reflecte evoluția frumoasă pe care a avut-o Gerovital H3 Evolution până acum. Catrinel Menghia este una dintre cele mai de succes românce ale momentului, care ne-a reprezentat țara la cel mai înalt nivel în industria fashion și în film, iar ca amabasador al gamei GH3 Evolution va contribui la eforturile noastre de a promova în lume inovațiile acestui brand.”, a spus Mircea Turdean, directorul general al Farmec.

Gerovital H3 Evolution este una dintre cele mai apreciate game ale brandului și de către consumatorii internaționali, aceasta fiind comercializată în peste 30 de țări.

Crearea de formule inovatoare pentru segmentul antirid este strategia cu care Farmec vrea să răspundă uneia dintre cele mai mari provocări a secolului XXI, fenomenul îmbătrânirii populației, care va determina o creștere semnificativă a nișei antiaging în industria cosmetică.

Compania clujeană a încheiat primele 11 luni din 2020 cu o cifră de afaceri de 263,5 milioane de lei, în creștere cu 8,2%, față de aceeași perioadă a anului trecut.

1 Calcul realizat pe baza datelor Nielsen din serviciul de retail, audit realizat pentru segmentul Antiwrinkle din categoria Face Care, valoare vânzări, pentru perioada ianuarie 2020 – decembrie 2020, pentru Total Romania Retail (Copyright c 2020, The Nielsen Company).

- PUBLICITATE -

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WWW