Flyerele, sau acei fluturasi publicitari, sunt materiale promotionale cu care ne putem intalni, intr-un mod surprinzator, oriunde: in zonele aglomerate ale oraselor, in marile centre comerciale sau chiar la metrou. Mai mult decat atat, putem regasi flyere avand design-uri si modele care mai de care mai atractive, in cutiile postale sau pe parbrizul unei masini.
Deci, ce mai?! In ziua de astazi, putem sustine, cu tarie chiar, ca fluturasii publicitari au devenit mai in voga decat alte metode de promovare a ofertelor, produselor sau serviciilor unor magazine.
Suna bine, pana aici, nu-i asa? Si cate miracole fac aceste mici materiale promotionale care reusesc sa te ia prin surprindere, sa iti capteze atentia si sa te determine sa cumperi produsul respectiv.
Poate ca, fara aceste flyere, nu ai fi cunoscut niciodata ca lantul de magazine sau magazinul tau preferat intentioneaza sa iti faca o oferta de nerefuzat.
Flyere: acces rapid la informatii de interes pentru publicul tinta
Fie ca esti la inceputul unei cariere de business de succes sau deja detii o pozitie insemnata pe domeniul in care activezi, tot ce trebuie sa stii, antreprenorule, este ca reclama reprezinta, intotdeauna, ”sufletul comertului”. Asa ca, nu ai decat sa identifici si sa gasesti acel segment tinta al publicului larg care sa devina, in cel mai scurt timp, potentiali cumparatori.
Pana aici, totul este simplu. Zis si facut! Insa, sa vedem cum acest public tinta poate accesa rapid acele informatii de interes care sa ii conduca catre achizitionarea produsului sau serviciului vizat?
De abia acum incepe partea complicata a lucrurilor, intrucat acele flyere trebuie distribuite astfel incat sa ajunga imediat la potentialii cumparatori. Asa ca, oamenii tai sau oamenii unei companii specializate in distributia de flyere se vor pozitiona, negresit, in acele zone strategice pentru a targeta populatia interesata.

In acest fel, accesarea informatiilor si cunoasterea produselor devine, practic, o simpla formalizate. De aici si pana la a obtine conversia dorita, draga antreprenor, nu mai este decat un singur pas! Si anume, acela de a capta atentia printr-un mesaj-text realizat genial si cu foarte multa inteligenta, astfel incat sa transmiti, pe o bucatica de pagina A6 sau A5, informatiile de care potentialul client ar avea nevoie.
Flyere ieftine pentru o campanie de marketing reusita

Stii doar ca, atunci cand optezi pentru o campanie de marketing pe baza de flyere, este esential ca mesajul transmis sa fie scurt si concis, iar insertiile grafice atractive.
Un alt lucru de care ar trebui sa tii cont, atunci cand plasezi o comanda pentru 100000 de flyere la un pret avantajos, este ca imaginile si textul sa nu se suprapuna unele peste altele. Iar culorile si finisajele, stantarile unui flyer sa fie in deplina corelatie cu tematica campaniei promovate.
De un real succes, campania de promovare prin flyere poate sa isi atinga scopul, daca activitatea de distributie de flyere este realizata cu maxima responsabilitate. De aceea, o intrevedere intre consilierii de marketing ai companiei tale si expertii companiei care se ocupa de distributia de flyere poate reprezenta, pe scurt, un prim pas catre reusita.
Nu uitati, daca apelati direct la o tipografie offset care va realizeaza imprimarea draftului de text si grafica, solutiile devin si mai incitante! Datorita noilor tehnologii, tiparul offset se dovedeste a fi ideal atunci cand se doreste imprimarea unor tiraje impresionante de flyere. De exemplu, un flyer format A6 ar putea ajunge la un pret, atentie, incredibil de mic de 0,02 lei/bucata!