Carrefour România anunță un nou membru în comitetul executiv. Începând cu data de 1 iunie, Gabriela Stănică, Chief Information Officer, Digital & AI, se alătură structurii de conducere executive, consolidând direcția strategică a companiei în domeniul tehnologiei, digitalizării și inteligenței artificiale, potrivit unui comunicat de presă.
Cu o carieră de peste 20 de ani în domeniul IT, Gabriela Stănică s-a alăturat echipei Carrefour România în octombrie 2020, fiind responsabilă de transformarea digitală a companiei, modernizarea infrastructurii IT și coordonarea inițiativelor de inovație. Sub conducerea sa, Carrefour a accelerat procesele de automatizare din magazine și back-office, a optimizat lanțul de aprovizionare și a demarat un amplu proces de migrare către Cloud. Mai mult, are un rol important în integrarea rețelei Cora în ecosistemul Carrefour, prin armonizarea infrastructurii și a sistemelor digitale.
„Sunt onorată să încep o nouă provocare în cadrul Carrefour România și să continui, alături de echipa mea, procesele ample de transformare digitală ale companiei, acum și cu o mai mare aplecare pe zona de AI. Cred cu tărie că tehnologia, datele și inteligența artificială nu sunt doar instrumente, ci catalizatori ai unei experiențe de retail mai inteligente, mai personalizate și mai conectate la nevoile reale ale clienților și colegilor noștri. Ca parte a strategiei Carrefour, obiectivul meu principal este să dezvoltăm în continuare o companie de digital retail puternică, ce va aduce constant inovații relevante în piață.”, a declarat Gabriela Stănică, Chief Information Officer, Digital & AI și membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
Din acest nou rol, Gabriela Stănică va coordona inițiativele din domeniul inteligenței artificiale, contribuind la dezvoltarea și integrarea soluțiilor digitale în Carrefour România. Inteligența Artificială reprezintă o prioritate strategică la nivelul grupului Carrefour, iar în România este deja utilizată pentru analiza comportamentului de consum și optimizarea sortimentului, precum și pentru personalizarea experienței în cadrul programului de loialitate Act for Good. Compania testează utilizarea Inteligenței Artificiale în domenii multiple, cu scopul de a anticipa nevoile consumatorilor și a se adapta la realitățile pieței.
Noua structură a Comitetului Executiv Carrefour este următoarea:
- Chief Executive Officer: Gilles Ballot
- Chief Financial Officer: Anne-Sophie Bauwens
- Chief Marketing Officer & E-commerce, Financial Services, PR: Narcis Horhoianu
- Chief Human Resources Officer, CSR, Corporate Affairs: Alina Gamauf
- Chief Commercial and Supply Officer: Jagoda Gwardys Zientara
- Small Formats Director & Expansion (Market, Express): Roxana Cernica
- Hipermarket Director & Expansion (Hiper): Cătălin Samara
- Chief Information Officer, Digital & AI: Gabriela Stănică