Gala TV dedicată Sărbătorii Primăverii 2022, organizată de CMG a consemnat noi recorduri de audiență, cu 1,29 miliarde de privitori. Dintre aceștia, 538 de milioane au urmărit programul la televizor, iar 758 de milioane pe sisteme mobile. La rândul lor, înregistrările și secvențele preluate în sistemele new media au înregistrat 7,133 miliarde de vizualizări.
În noaptea de Anul Nou chinezesc, peste 650 de instituții media din peste 170 de țări și regiuni au transmis Gala Sărbătorii Primăverii.
În acest an, evenimentul a fost transmis în direct și pe canalul CCTV-8K Ultra HD, fiind difuzat simultan pe ecrane publice 8K în aer liber, în cadrul proiectului „100 de orașe și 1.000 de ecrane” din China.
De asemenea, anul acesta a fost realizată prima transmisie pentru ecranele verticale, Gala Sărbătorii Primăverii fiind urmărită în acest sistem de peste 439 de milioane de persoane, dintre care peste 50% au vârste sub 30 de ani.
Experiența vizionării „la distanță zero” a înregistrat 360 de milioane de aprecieri.
Articol realizat de Radio China International și CCTV