Glovo continua să livreze și în această perioadă, dar ia măsuri speciale

Glovo continuă să livreze orice și în această perioadă, însă anunță o serie de măsuri de siguranță pentru clienții, curierii și partenerii săi, ca răspuns la situația actuală din România privind virusul COVID-19.

Plecând de la minimizarea contactului direct și sporirea măsurilor de igienă și protecție, una dintre măsurile pe care Glovo le-a luat pentru protecția tuturor celor implicați într-o livrare a fost eliminarea semnăturii de la finalul tranzacției.

În același timp, compania recomandă tuturor clienților să utilizeze plata cu cardul, direct în aplicație; iar dacă situația o va impune, plățile în numerar vor fi eliminate pentru o perioadă.

Mai mult, Glovo închide zonele cu risc ridicat de contaminare – spitalele de boli infecțioase și cele de carantină: hoteluri, centre comerciale, birouri etc. – atât pentru livrări, cât și pentru ridicări de comenzi și monitorizează permanent dacă apar noi zone care trebuie eliminate.

Dintre măsurile pe care compania le-a adoptat în vederea preîntâmpinării contaminării și răspândirii virusului, se găsesc cele de igienă pentru tot ce presupune manipularea comenzilor, de la curieri până la restaurantele partenere, precum și de punere la dispoziție a echipamentelor de protecție aferente (dezinfectant, mască, mănuși)  și de informare cu privire la igienizarea genților de transport, manipularea și sigilarea comenzii, protecția proprie și interacțiunea cu partenerii și clienții.

Ce măsuri a adoptat Glovo

  • Trainingul  curierilor nu se mai face la sediile Glovo, ci online, pe o platforma specială, astfel încât să se evite contactul uman direct
  • În toate sediile Glovo din cele 14 orașe din România există mănuși, geluri dezinfectante și măști de protecție
  • A fost dezactivată semnătura de livrare pentru eliminarea contactului dintre curier și client
  • Se încurajează plata cu cardul, iar dacă va fi necesar, plata cu numerar va fi eliminată complet o perioadă
  • Din zonele de livrare au fost eliminate spitalele și zonele  cu risc ridicat de transmitere a virusuluiși se monitorizează permanent schimbările
  • Au fost transmise către colaboratorii Glovo recomandări de igienizare și dezinfectare a genților, care au în vedere curățarea înainte de fiecare livrare cu produse autorizate de Ministerul Sănătății.
  • Au fost luate măsuri de informare și echipare a curierilor legate de propria lor igienă și protecție
  • Restaurantele sunt îndrumate să ia măsuri de siguranță împotriva contaminării atât în procesul de preparare, cât și în cel de ambalare (împachetare sigilată).

„Urmărim constant recomandările autorităților locale și internaționale, astfel încât să putem reacționa rapid și eficient la eventuale schimbări de situație, care ar pune în pericol orice persoană interacționează cu serviciile noastre. În funcție de evoluția situației actuale, vom lua măsuri imediate și aplicate fiecărui oraș în care suntem prezenți”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

- PUBLICITATE -

1 COMENTARIU

  1. Platesc cu cardul în aplicația glovo.Nu se mai semnează la livrare. Primesc bonul platit deja cu cardul,dar doar jumătate din produsele trecute pe bon. Reclamatie in aplicația de pe mobil. Se fac ca nu înțeleg. Rămân cu banii luați de pe card și fără jumătate din mâncare. Minimizați la maxim contactul curierilor cu clienții. Luați doar banii de pe card și nu mai livrați. Că doar serviciul de reclamații funcționează în avantajul dumneavoastră din punctul meu de vedere. O proasta care a plătit cu cardul.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

WWW